Muff3 Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Takker for rask hjelp fra dere begge... Desktop modding blir bare morsommere og morsommere =) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Er så irriterende at vi ikke kan modde desktoppen på pcne på skola.. Det er så fælt å sitte i "standard windows-stil" hele dagen... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Du får fyre opp remote dektop Endret 5. januar 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Så en råtøff sam.-config her om dagen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Du får fyre opp remote dektop 7647988[/snapback] Det er blokka Over wan altså.. Det funker på pcne på skola da Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Må si meg litt skeptisk til den sam configen, ble ALLT for mye for meg. Ot: Linken til hjemme siden din funker ikke Hrisebro... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Må si meg litt skeptisk til den sam configen, ble ALLT for mye for meg. Ot: Linken til hjemme siden din funker ikke Hrisebro... 7649654[/snapback] OT: Den funker.. Men den er ikke lasta opp.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Må si meg litt skeptisk til den sam configen, ble ALLT for mye for meg. Ot: Linken til hjemme siden din funker ikke Hrisebro... 7649654[/snapback] Virker kanskje litt mye ja. Har noen en samurize config som er å anbefale? Jeg gidder ikke å mekke en selv, av den enkle grunn at det tar alt for mye tid. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Må si meg litt skeptisk til den sam configen, ble ALLT for mye for meg. Ot: Linken til hjemme siden din funker ikke Hrisebro... 7649654[/snapback] OT: Den funker.. Men den er ikke lasta opp.. 7649866[/snapback] Da så.... PsychoDevil98: Du kan jo lete på deviantart.com og customize.org Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 den enkle grunn at det tar alt for mye tid.Jeg(den ufrivillig kronede kongen av deskmod) bruker sjelden mer enn 5 min. på mine, med mindre det er Photoshop-skillz som hindrer meg i å få den effekten jeg vil ha Du har det vel ikke så travelt? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 5 min Ja, da vil jeg si du er effektiv... Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Han er ikke kongen av desktoppmodding uten grunn =) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, sant det. Men kongen av Norge er jo heller ingen kjapas når det gjelder taler, og det er jo det eneste han gjør Så det er jo egentlig ikke en selvfølge Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Iconer og VS passer bra sammen, men ikke wall... Kan du laste opp wall? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Area.o4.2.v2 http://www.deviantart.com/deviation/45542368/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 hvordan får jeg vekk filnavnet på mine dokumenter og papirkurven? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan jo gi dem navnet: Alt + 0160 Dette er et usynelig tegn i windows... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan får jeg Vista Zero 2 final til å virke? Har installert det til C:\WINDOWS\Resources\Themes, men jeg finner det ikke i utseendeinnstillingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har du lastet ned uxtheme multipatcher (Gooogle it)?? EDIT: Hvor gjør jeg det? Endret 6. januar 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå