Gå til innhold

Chrysler putter digre batterier i familiefraktere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visjonene med dette er vel uansett bildeling, du skal ikke eie den, ei heller stoppe på Shell og fylle den. Det er jo uhyre gammeldags.

 

Du kommer til å gi katten i hvordan den ser ut akkurat som du gir katten i hvordan trikken ser ut eller elferga som går i fra Nesodden til Aker Brygge

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Visjonene med dette er vel uansett bildeling, du skal ikke eie den, ei heller stoppe på Shell og fylle den. Det er jo uhyre gammeldags.

Bildeling kan funke for noen, men ikke F om jeg gidder stresse med å ta ut og inn barnesetet, samt mye andre ting og tank jeg liker å ha med meg på tur hver eneste dag. Selvkjørende biler er greit til og fra fest og slikt, som et alternative til taxi eller buss, men ikke til dagligdagse innkjøp og transport rundt omkring.

Lenke til kommentar

Med en familie på 6 hadde jeg satt stor pris på om en bil i samme klasse som Portal faktisk ble lansert som produksjonsmodell.

 

Kunne imidlertid sett for meg at seteradene flyttes nærmere fronten slik at det blir lettere tilgang til tredje seterad, og potensielt mer lagring. Det vil flytte de på første rad nærmere kompresjonssonen, så noen vurderinger må de sikkert gjøre, men jeg tror like vell det vil være en god endring alt i alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...