Gå til innhold

GUIDE: Bytte logo på iPhone Slik setter du inn LED-lys i eplelogoen


Anbefalte innlegg

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

 

Bare til info så har Asus samme opplegg på noen av deres laptoper. Da med opplyst Asus navn. Finnes sikkert på andre merker og...

Men det er ikke Apple, så da er det greit. Det er Apple som det er viktig å hate, og da er det gyldig som argument....(sukk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne vært lurt å nevne at garantien på telefonen kastes ut vinduet etter en slikt inngrep ;)

Problemet er vel verkstedet\butikken må kunne bevise det har skadet telefonen som har gitt følge skade endt med ødlagt telefon.

 

F.eks hvis en cpu ikke er koblet til vifte\kjølepasta kan den smelte fast i hovedkortet.

Riktignok kan man få reparert produktet hvis det er fysisk mulig men da må man ofte betale reprasjonen selv.

Ofte er det ikke lønsomt hvis det er større\krevende operasjon.

 

Da særlig mobil\nettbrett er vanskelig\dyrt og reprarere. Da det er så smått.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

Du liker tydeligvis ikke Apple, og det er en ærlig sak, men det går an å oppføre seg likevel, eller er trangen til å rakke ned på andre for stor?
Er da ikke nedrakking. Det er faktum av at eple er den ene religionen som skal fremmes ved en utskjæring på dekselet som skal være der for å hindre oppskraping og dritt. Noe dette hullet ødelegger for.

Apple-brukere er kanskje lojale, men det er Android også. Det er også bemerkelsesverdig hvor påståelige (fanatiske?) de som er mot alt Apple er mens de beskylder Apple-folket for å være det samme. Kanskje man skulle feie for egen dør først?

 

I samme slengen, jeg tar med et lite tillegg her: Om man kjøper Android eller iPhone, så er det ikke alltid så snevert og enkelt at man bare handler en telefon. Man kjøper seg inn i et økosystem. I min familie så er dette Apple, hvor man har tilgang til delte bildestrømmer (som vi bruker mye). Filmer og musikk kjøpt i iTunes er også tilgjengelig på tvers av enheter. Skulle vi gått over til Android så måtte mange familiemedlemmer, rundt om i landet, skiftet for at vi skulle kunne bruke deling av bilder og video slik vi gjør i dag. Hos oss fungerer det knirkefritt slik vi har ordnet oss nå, men jeg er sikker på at vi hadde blitt like fornøyd med Android og Google også. Poenget er at alt for mange måtte ha investert i nytt utstyr for å få det slik vi har i dag, og det ville blitt for mye trøbbel.

 

Det koster mye å ta en helomvending fra Apple til Android. Selv har jeg en blandet godtepose og klarer meg fint med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er bare Apple folk som er så harry at de må ha noe slikt, men er samme med deksler der det er kuttet ut hul til Apple logoen, hvilken verdi har dette?   Haar apple folk så stort markeringsbehov?  See på meg jeg har en Iphone see hvor kul jeg er!!

Bare til info så har Asus samme opplegg på noen av deres laptoper. Da med opplyst Asus navn. Finnes sikkert på andre merker og...

Hei!

 

Vi er fullt ut klare over at Apple er langt fra de eneste som sysler/har syslet med lysende logoer, men å bringe dette inn i akkurat denne artikkelen ville vært å dra det hele litt langt. Dessuten; det er kun Apple som virkelig har blitt ikoniske på grunn av nettopp denne lille detaljen.

 

– Torstein

 

Hei Torsein,

 

Godt dere er klare over at Apple ikke er de eneste som har lysende logoer :-) Men dette var en kommentar til Night sitt flåsete innlegg, og ikke til den artige moddeartikkelen du/dere har laget.

Lenke til kommentar

 

Det koster mye å ta en helomvending fra Apple til Android. Selv har jeg en blandet godtepose og klarer meg fint med det.

 

 

Jaha, utdyp gjerne. Jeg har vært litt frem og tilbake mellom iPhone og Android i alle år uten at jeg har blitt ruinert av den grunn.. 

 

Om jeg skulle ha byttet ut pad'en min med en ny ipad + appletv + imac/macbook så blir det noen tusenlapper. Tror ikke helt at det er verdt pengene :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...