Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er dette?


Kim1111

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Ved endt avføring så fikk jeg idag(før også for lenge siden) på en måte smerte rett ved lukkemuskelen/åpningen ved endetarm, eller som hos oss menn(mellom ballene og endetarmsåpningen, et sted i midten der).

 

Avføringen var vel myk men måtte tørke mye. Og da varte det en sånn rar følelse i typ 1 min, kan det komme av pressing eller slikt? Noen som har opplevd samme? Litt vanskelig å forklare. Evt krampe? Ligger vel noen blodårer der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du vært syk lenge? / løs avføring lenge. Rasshølet kan ende opp med å ikke gi opp når du gir opp...

Syk? Har vært forkjølet ja, men har ikke noe med saken vel.

 

En fyr skrev dette i et annet forum og jeg har meget likt:

 

Aner ikke hva det kommer av, men høres kjent ut. Litt sånn dump krampefølelse/klemmefølelse. Jeg har regnet med at det er muskulært og noe som bare oppstår av og til. Noen ganger kan det også være direkte smertefullt i noen minutter etter dobesøk, både her og der baki der.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har vært igjennom nesten det du beskriver, og jeg mistet 10 kilo, og det var ikke 10 kilo med fett..

Hæ? Hvs mener du nå?

Manneinfluensa, hvor jeg hadde rennende tarm og mistet 10 kilo med muskler da jeg hadde løs tarm i flere uker. Det er deffor jeg spør om du har diaré.

Men det er jo noe helt annet enn det jeg nevner. Jeg sier at jeg får litt ubehag i lukkemuskelen ved endt avføring.

Lenke til kommentar

Kim, du er altfor redd for helse. Du er, ikke vondt ment, en smule hypokonder. Det er ikke noe negativt med å være hypokonder, det er en sykdom.

 

Bæsj; Jeg har løs bæsj, jeg har hard bæsj, jeg har bæsj som kommer ut som klumper. Jeg får vondt noen ganger og jeg får en merkelig følelse noen ganger etter trøkken. Stort sett så får jeg en følelse som er litt smerte og litt lettelse, veldig deilig. Det du beskriver er ca slik jeg føler det ved hvert dobesøk bortsett fra rennern.

 

DU ER NORMAL KIM!!! Hvis ikke så gå til legen. Du får så sprikende og mange useriøse svar på nett at det ofte ikke er noe å stole på.

 

Edit; Jeg har jo sett deg en del på forumet så jeg må si at du virker som en ålreit fyr (derfor jeg la deg til som venn :) ). Ikke ta deg nær av tullball :)

Edit; PS; Fiks deg et profilbilde, det ser så trist ut når du ikke har det.

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...