Gå til innhold

Ikke helt fornøyd med Dell U2715H - beholde?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg har akkurat rigget opp min nye Dell U2715H. Den er svært god på farger og gir skarpe bilder, men har ganske mye backlight bleed (etter min mening). Justerte ned lysstyrken fra 50 til 40 og det hjalp på noe. Den har en ødelagt konstant lysende pixel nederst i venstre hjørne som knapt er merkbar.

 

Er det andre her som opplever backlight bleed på denne skjermen. Jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde eller returnere. Må jeg forvente litt bleed på denne typen (IPS) panel? Help me :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har eid totalt 4 Dell skjermer før om åra, og ingen var spessielt plaget av backlight bleed. Så hvis din har mye av det er det bare å få sendt den tilbake som RMA/angrerett. Litt backlight bleed må man regne med da siden ingen IPS skjerm er helt perfekt, men kvalitetskontrollen er bedre på de dyreste skjermene.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat rigget opp min nye Dell U2715H. Den er svært god på farger og gir skarpe bilder, men har ganske mye backlight bleed (etter min mening). Justerte ned lysstyrken fra 50 til 40 og det hjalp på noe. Den har en ødelagt konstant lysende pixel nederst i venstre hjørne som knapt er merkbar.

 

Er det andre her som opplever backlight bleed på denne skjermen. Jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde eller returnere. Må jeg forvente litt bleed på denne typen (IPS) panel? Help me :)

En død pixel betyr retur ASAP for min del. Så lenge skjermen har en eneste død pixel, ville jeg ikke vurdert å la være å sende tilbake engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...