Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer onanerer mye


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en samboer som ofte bruker vibrator/dildo når jeg er på jobb eller skole.

 

Det er ikke et problem i seg selv, men sex livet har blitt veldig mye dårligere. Når vi først har sex så er det jeg som må begynne hun tar aldri inisiativ lenger.

 

Jeg vet at hun gjør det ofte siden jeg følger med på plassering av tingene i skuffen.

 

Når jeg spør om hun bruker det så ler hun og nekter for at hun gjør det.

 

Bør jeg si noe eller skal jeg bare la det ligge?

 

Anonymous poster hash: 93e52...094

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel.

Hm, dobbelt-penetreringer i både anus og vagina samtidig, pleier å kreve følgende:

 

* To med lang pikk

* To med kort pikk

* De korte sitter i fanget til de lange

* Heiser dama på plass

 

Funker greit. Husk smøring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem.

 

Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv.

 

Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette

Lenke til kommentar

 

Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel.

 

Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold. 

 

Det ender opp med at jeg må holde hun fast mens hun puler seg selv ved et leketøy.

 

Dvs "big spoon".

 

Men så gjør hun slikt for meg, selv om hun ikke er i humør.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem.

 

Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv.

 

Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette

Da har du et problem. Jeg bryr meg ikke om jeg må kvele hun litt, og holde hun fast, for at hun skal komme med noe dildo. Hun "ofrer" seg jo for å tilfredstille meg, akkurat slik som jeg "ofrer" meg selv for å tilfredstille hun.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

 

Det er jo litt vanskelig når hun har en voldtektsfantasi(Gjerne av 5+ menn). Jeg sier dette kun som et eksempel.

 

Absolutt ikke umulig å arrangere dette hvis man har ett godt og solid forhold. 

 

Det ender opp med at jeg må holde hun fast mens hun puler seg selv ved et leketøy.

 

Dvs "big spoon".

 

Men så gjør hun slikt for meg, selv om hun ikke er i humør.

 

 

 

Jeg forstår ikke dette. 

 

Hvis fantasien hadde vært 5+ andre menn som tar henne hardt, så er det dette som kan gjøres. Det å bli tatt av en gummisak, holdt fast av partneren, kan ikke engang sammenlignes. 

 

Står på min påstand om at dette er fullt mulig dersom man har ett solid forhold. 

Lenke til kommentar

Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem.

 

Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv.

 

Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette

Du må fortelle henne dette! Har du gjort det?

Lenke til kommentar

Snakket med hun i dag, hun bare ler det vekk og sier at da vet jeg mer enn hun.

 

 

 

Hei igjen, jeg er ikke sjalu på dildoen eller vibratorene pga det er jeg som har kjøpt de til hun. Men de var mer tenkt til et mer variert sex liv. Ikke for at sex livet skulle gå nedom og hjem.

 

Nå er det blitt slik at nesten ikke har sex pga hun tilfredstiller seg selv.

 

Så kan vel si at jeg angrer på de kjøpene pga sex livet var bedre før jeg kjøpte alt dette

Du må fortelle henne dette! Har du gjort det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...