Gå til innhold

Slutten av final fantasy xv

dansve100

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som har rundet spillet vet at det går ann å gå tilbake tid til open world for å grinde. Men en ting jeg lurer på at når man tatt siste boss som er ardyn går det ann å lagre at man har gjort det for å gå tilbake til open world verdnen eller er siste lagring rett ved siste boss ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet men skulle ønske det var andre metoder en å bare tilkalle umbra. Feks at det ble lagret når du tar siste boss. Hadde vært om dem la til en ny historie i de kommende oppdateringene slik at man kunne spille høyt levelet

Skrevet

Bare lurer på om noen vet om noen andre enn å ringe umbra feks lagring etter siste boss. Det hadde vært fett om de kunne oppdatere final fantasy med nye historier sånn som med the witcher 3 feks. :)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Slapp av, vi lever i DLC tiden, og det kommer sikkert en haug av de til FF XV også :)

Skrevet (endret)

Spillet gir deg mulighet til å lagre etter slutten. Laster du denne filen så vil du få mulighet til å fortsette fra rett før slutten hvor du kan gå tilbake i tid med hunden.

New Game+ kommer neste år.

Endret av Dragen
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Så da kommer det kanskje ny story neste år ?

Foreløpig er det bare utviklerne som vet. Så nå du har fullført får du enten spille det på nytt eller gå videre til et nytt spill.

Skrevet

Du kan fortsette å spille etter at du har fullført historien.

New Game+ = Starte på nytt med div. ting fra forrige runde. For eksempel levels og items.

Skrevet

Når du har fullført main story har du jo egentlig bare skrapt i overflaten av alt som er å gjøre og oppdage. Main story slutter vel f.eks rundt Level 50, mens du finner bosser på over Level 120. Så bare å grinde i vei :p

Skrevet

Installerte spillet på nytt igjen i går fra disk. Lasta ned siste patch. Startet spillet. Kom til hovedmeny. Der står det remaining install time 1 min. Lot den stå i et par timer men ikke noe skjedde. Får bare spilt den combat delen. 

Noen andre som har vært borti samme problemet. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...