Gå til innhold

Dark Souls-trilogien kan komme til Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såå, trygt å anta at Switch stort sett kommer til å få gamle/semi-gamle spill de første par årene? Sett bort fra eksklusive spill så klart.

 

Det spørs vel i bunn og grunn på hvor kraftig den blir. Dark Souls 1 og 2 kan jeg lett se for meg på Nintendo Switch i og med at de ble lagd til den forrige konsollgenrasjonen, men å lage en håndholdt konsoll som takler et stort rollespill lagd til Xbox One og PS4 høres ut som en dyr affære i mitt hode hvertfall.

 

Regner ikke med skjermen på Switch blir høyere oppløsning enn 720p, så det er ikke nødvendigvis et krav at den er helt like kraftig som Xbox One og PS4, men jeg blir imponert hvis Nintendo klarer å henge med i svingene her.

 

Batterilevetiden er jo også et spørsmål. Kanskje Switch kjører spill i 720p for å spare batteriet når du er on-the-go, mens den klokker opp kjernene når du kobler til docking stasjonen og bytter til 1080p?

 

Jeg er hvertfall litt skeptisk fortsatt (ikke minst fordi Sony og Microsoft pusher de nye pro-konsollene sine) så jeg venter nok til noen andre kjøper og tester den før jeg bestiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...