Gå til innhold

TEST: Asus ZenPad 3S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MediaPad M3 er i salg, men såvidt jeg vet foreløpig kun i 8-tommers utgave. Den er inne til test nå, men skal man ha et i samme størrelse som dette fra Huawei er det eventuelt M2 som gjelder - foreløpig. For M2-en ble den store utgaven lansert litt tid etter 8-tommeren, så det er nok ikke lenge til M3 er i salg av den heller, men foreløpig innebærer det skjermkrymping å gå for M3-varianten.

Lenke til kommentar

MediaPad M3 er i salg, men såvidt jeg vet foreløpig kun i 8-tommers utgave. Den er inne til test nå, men skal man ha et i samme størrelse som dette fra Huawei er det eventuelt M2 som gjelder - foreløpig. For M2-en ble den store utgaven lansert litt tid etter 8-tommeren, så det er nok ikke lenge til M3 er i salg av den heller, men foreløpig innebærer det skjermkrymping å gå for M3-varianten.

 

Håper at det også kommer en test av Galaxy Tab A 10.1 etterhvert. Virker som en grei kombinasjon av pris/ytelse. :)

Lenke til kommentar

Nvidia shield tablet er fortsatt et bedre kjøp hvis man klarer å få tak i det.

Også er ikke vits å anbefale Huawei mediapad m2 når etterfølgeren m3 har kommer i butikkene.

 

Shield Tablet er allerede 2 og et halvt år gammelt, er meget tykk og tung (og forferdelig stygg), har kjempedårlig batteritid i forhold til andre nettbrett, og har den verste skjermen jeg noensinne har sett på et nettbrett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nvidia shield tablet er fortsatt et bedre kjøp hvis man klarer å få tak i det.

Også er ikke vits å anbefale Huawei mediapad m2 når etterfølgeren m3 har kommer i butikkene.

Shield Tablet er allerede 2 og et halvt år gammelt, er meget tykk og tung (og forferdelig stygg), har kjempedårlig batteritid i forhold til andre nettbrett, og har den verste skjermen jeg noensinne har sett på et nettbrett.

 

 

Snakker om shield tablet k1, kom ut for et år siden, syns ikke den ser så stygg uansett så har den relativt ren android uten all dritten asus putter i sine nettbrett som gjør at ting går sirup tregt

Lenke til kommentar

Har hatt denne i grå versjon i litt mer enn 2 uker nå og må egentlig si meg godt fornøyd med den.

 

Min har ingen knirkelyder og all unødvendig programvare er lett å deaktivere/fjerne. Kirin 960 er også ganske potent - hav foran den gamle 950, iallefall grafikkdelen. Noe rusk på softwaren, men håper de fikser det på Nougat oppdateringen.

 

Kirin 960 og USB-C var de største grunnene til at jeg valgte Zenpad over Mediapad M3.

 

Hadde dog sett at de laget den 1-2mm tykkere og stappet inn et litt større batteri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjøpte vel min tidlig i sommer eller noe slikt, så den har jo vært ute en god stund.

 

Har litt knirking oppe i venstrehjørne, men aldri brydd meg om det egentlig.

Ved første påslag ble launcher byttet ut med Nova Prime, og har derfor satt opp ting slik jeg vil ha det - samt sjult all programmvare som er bloat eller ikke brukes.

 

Det har vært noen bugs oppigjennom tiden, men de har blitt fikset i gjevnlige updates.

 

Per dags dato er den eneste bugen jeg har at jeg ikke kan få lyden lavt nok.

Selv på lavest mulig volum vekker jeg enkelt min samboer som sover atmed meg. Det virker som lyden automatisk justeres opp når man starter en video på youtube og netflix, Selv om jeg har slått av alt av lyd-mumbojumbo i bloatwaren.

 

Nei håper det kommer root og custom rom snart, for ellers er jeg sykt fornøyd med denne og den har erstattet laptoppen min sin bruk med minst 70%.

 

Prisen er litt stiv da. Betalte vel 4400 for min og det begynner jo å bli en stund siden.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...