Gå til innhold

Leter etter nytt spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter et nytt mmo spill, det må være online og det gjør ikke noe om det er subscription. Det som er viktig er at det er mye og bra end game, pluss hvis pvp delen er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke MMO spill har du spilt før? 

Ultima Online, WOW, TESO. Jeg vurderer å starte opp igjen med WOW, men jeg er usikker. Jeg vil vite om det er andre aktuelle først.

Er Guild Wars 2 noe å satse på?

Skrevet

Wild Star

Det krever litt, og er "interaktivt" (Hvis det er det det heter), hvor du selv kind-of sikter med spells og abilities.

Verdt å prøve!

Spilte ikke til end-game, men de jeg har spilt med sier at det er bra :)

Skrevet

Final fantasy a realm reborn får mye skryt. Men jeg er usikker på hvordan pvp-delen er der. Om det er noen i det hele tatt.

Men det har mye historie. Mener du får tilgang til en gratis prøvemåned.

Skrevet

EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers)

Du får si ifra om du velger å prøve det ut  :)

Skrevet

EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers)

Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå?

Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. 

Er dette feil ?

Skrevet

Rift er det beste MMORPG spillet jeg har vært borti utenom World of Warcraft. Jeg syntes det er veldig morro når man får satt i gang litt. Har ikke spilt det på noen måneder nå men det er verdt og teste det, finnes på steam

Skrevet

Har du ikke spilt Legion (WoW) ennå så er det verdt å prøve det igjen

Spiller det fortsatt, men begynner å bli litt lei, men det skal visst komme noe greier i Januar som vil gjøre det bedre for oss som driver med alts etc.

Hadde lyst å prøve Wild Star, helt til jeg husket at NCsoft er innblandet, et selskap som bryr seg lite om bots/juksere

Skrevet

Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå?

Er dette feil ?

eve communitiet er veldig hjelpsomme og beskyttende ovenfor nye spillere, det finnes en chatte kanal som heter "help" der er det ca 1000+ som deltar i chatten, alt ved å svare og stille spørsmåler, chatten kan gå litt fort siden det er mange som spørrer samtid, men etter litt testing som "how do i cast arcane bolts and fireballs magic" jeg har merket at alle får svar uansett hvor teite og dumme spørsmålene er, så ikke vær redd for å stille teite spørsmåler er rådet mitt.

ellers har jeg selv kun spilt eve online i strekk i 2 uker og er blitt hekta. spillet er veldig kompleks, men jeg liker pvp i mmo spill så eve online passer meg godt, som feks dette som hendte for litt over 1 uke siden:

ccp egne rapport om henndelsen:

• 2 uker senere...
Skrevet

Er dette feil ?

Ser ingen grunn til at det ikkje er vits i å prøve det no. Spillet har en bedre tutorial enn det har pleid å ha, så du trenger ikkje nødvendigvis "opplæring" sjølv om det kan vere greit å få i begynnelsen.

Ellers kan du ja ta kontakt med meg in-game om du lurer på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...