Gå til innhold

Slik blir det å spille Mass Effect: Andromeda


Anbefalte innlegg

 

Det jeg lurer på er hvorfor Andromeda ser ut til å være befolket av humans, turians, krogan, asari og salarians når disse rasene liksom skal være nykommerne der.

Hvor mange dro fra Melkeveien når det tydeligvis ikke er mangel på fiender av den sorten i en ny galakse?

Børe være en god story-relatert grunn til at det er slik, ellers virker det bare som at de ikke ville ta seg bryet med å lage flere nye raser til å befolke Andromeda.

Akuratt det jeg tenkte også.

Det er vel som i stargate, noen gamle romvesen stjal masse unge raser og plasserte de rundt om i universitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

nei de kjente rasene kommer fra en mini citadel som ble med de tre andre store romskipene til Andromeda.

 

Leste det på pcgamer. Det er fire romskip som ankommer andromeda og etablerer seg. blant annet mini citadelen ( romstasjon) som rasene sprer seg ut ifra.

 

Lore vennlig mener da jeg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvorfor Andromeda ser ut til å være befolket av humans, turians, krogan, asari og salarians når disse rasene liksom skal være nykommerne der.

 

Hvor mange dro fra Melkeveien når det tydeligvis ikke er mangel på fiender av den sorten i en ny galakse?

 

Børe være en god story-relatert grunn til at det er slik, ellers virker det bare som at de ikke ville ta seg bryet med å lage flere nye raser til å befolke Andromeda.

 

Fordi det er det klassiske vår Ark ankommer senere enn de andre pga problemer og ting er allerede blitt etablert. Såpass at kriminelle elementer har begynt å springe opp rundt omkring. Det er ihvertfall det jeg tror. Pluss vi har bare sett sånn 1 planet av 100, de fleste har nok andre livsformer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...