Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Undertøy på dama


Anbefalte innlegg

Ganske nylig fått med kjæreste og alt er vell og bra.

Jeg er en gutt som er kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av undertøy (på dama). 

Ingenting tenner meg mer som noe frekt og sexy undertøy på dama.

 

Dama foretrekker nok noe annet undertøy enn det som jeg synes er sexy... Hun bruker som regel bare hipstere med overdrevet mye blonder på. Jeg er nok litt mer kinky og liker det smått, glatt, litt spenstige farger og gjerne med en fransk åpning av og til :) 

 

Er det feil av meg å "kreve" hun skal gå med litt undertøy jeg og liker? Hvordan kan jeg evt. legge frem at jeg heller vil hun skal bruke den type undertøy kontra det hun bruker idag? (Ja, har vurdert å kjøpe noe til hun å gi i gave, men redd hun synes det blir for tacky og ikke vil gå med det evt.)



Anonymous poster hash: fb52d...f06
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, tror ikke det vil være et sjakktrekk å "kreve" hvilket undertøy hun skal bruke. Mulig hun vil misforstå en slik oppfordring, bedre å oppfordre henne til å overraske deg med undertøy du liker av og til, og at det er noe du vil sette veldig pris på. Men vil hun ikke, så vil hun ikke, er ikke stort du kan gjøre hvis du ikke vil forsure forholdet ;)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

kjøp et sett til henne da vel? det er jo en klassisk gave å gi... sexy undertøy..  liker hun det ikke blir det liggende bakerst i skuffen... ingen skade skjedd. kan ikke forstå at det kan være et problem å ha på seg noe du har kjøpt til henne av og til i alle fall. ...

Endret av guest_anon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Iglooo:

 

Vi har vell alle våre preferanser...

 

j--:

 

Er vell å sette det litt på spissen. Si hun foretrekker truser da fremfor boxer hadde jeg nok godt til innkjøp av noen truser og godt med av og til. Om hun syntes det var dødssexy med g-streng hadde jeg nok og gjort det for hun ved spesielle anledninger.... (Er jo bare hun som ser meg i den uansett).



Anonymous poster hash: fb52d...f06
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snu spørsmålet: Ville du kledd deg i g-streng om dama ønsket det? Ville du likt om dama di krevde det?

Vell, jeg liker at typen min har skjegg men ville aldri hatt det selv... 

 

TS, kjøp henne et sett i gave som ikke er så altfor sexy. Det vil si, finn noe som ligner litt på det hun allerede bruker, møt henne på halvveien. Det finnes for eksempel sexy hipstere men med fransk åpning. Kjøp en matchende BH til. Velg noe du syns er uhorvelig sexy samtidig som det ser ut som noe hun faktisk kunne brukt. Så om dette faller i god smak, ta det et steg videre til en mer minimalistisk truse. Eventuelt bare fortell henne at du syns det er veldig sexy med minimalistisk undertøy og spør om hun vil bruke det for deg en gang i blant. Ikke krev det, men spør. De fleste vil nok gjøre det om det gleder ens kjære. Kan være litt vanskelig å gå ifra vanlige hotpants til å plutselig bruke en super liten string, handler litt om komfort og hva man føler seg vel i, så bare ta det litt sakte. 

 

Anonymous poster hash: c4896...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere her inne på forumet som på diverse tema oppfordrer beilere til å fake og legge på seg diverse påtatte personligheter for å starte et forhold.

 

Det er jo så åpenbart en helt ape fremgangsmåte da hele poenget med å finne en partner er å prøve å finne noen som passer DEG.

 

Du er nok ikke alene i å synes at sexy undertøy kan være sexy (....) Og hun er nok ikke alene i å kanskje synes at f.eks string er ubehagelig å gå med til daglig.

 

Bare si det og ta da situasjonen som den kommer. Hadde ikke vært sammen lenge med dama før jeg begynte å handle både undertøy, bukser og topper til henne så får det være opp til henne selv å velge om og når hun vil ta det på.

 

Vis henne bilder og si hvor dødsexy du synes HUN ville vært i det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...