JR Ewing Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ja.. men vist de hadde tatt seg tid til å animert bevegelsene til cliff razorene litt bedre hadde de vert tøffe men å se en cliff razor fly mot deg på en svært jalla måte, å så kræsje inni et tre, og bli stående der å rope "krakra", og forhindre deg å i å reste fordi det er "enemies nearby" er ikke tøft.. bare irriterendes i lengden.. Uuah.. Cliff racers er the curse of morrowind. Det mest irriterende dyret ever. Lenke til kommentar
redface Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 - Public Beta info: Due to yet more sucky scheduling, we're having to delay the Public MEMod Beta 1 release a bit more. (...) Author: Daerk - Thursday, January 1st, 2004 Har enda ikke sett noe til den. 1januar bare? det er jo 5mnd siden.. nå skulle d da vært kommet noe som er verdt å teste da? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ja.. men vist de hadde tatt seg tid til å animert bevegelsene til cliff razorene litt bedre hadde de vert tøffe men å se en cliff razor fly mot deg på en svært jalla måte, å så kræsje inni et tre, og bli stående der å rope "krakra", og forhindre deg å i å reste fordi det er "enemies nearby" er ikke tøft.. bare irriterendes i lengden.. Uuah.. Cliff racers er the curse of morrowind. Det mest irriterende dyret ever. Prøv å legg inn en mod som heter Giants. Da får cliffracere fireballs. Det er irriterende det! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Steike, det kan jeg tenke meg. Èn god grunn til å ikke legge inn med mod'en! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ja.. men vist de hadde tatt seg tid til å animert bevegelsene til cliff razorene litt bedre hadde de vert tøffe men å se en cliff razor fly mot deg på en svært jalla måte, å så kræsje inni et tre, og bli stående der å rope "krakra", og forhindre deg å i å reste fordi det er "enemies nearby" er ikke tøft.. bare irriterendes i lengden.. Uuah.. Cliff racers er the curse of morrowind. Det mest irriterende dyret ever. Prøv å legg inn en mod som heter Giants. Da får cliffracere fireballs. Det er irriterende det! Råbra mod Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Tror faktisk den er bra! Poenget er hvisnok at man møter drager etterhvert som man kommer høyt opp i level. Har bare kommet til L9 etter at jeg begynte på nytt igjen, så har ikke møtt noen enda. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Steike, det kan jeg tenke meg. Èn god grunn til å ikke legge inn med mod'en! Den legger jo og inn vanskeligere monstre, da man begynner å komme opp i level (28+) så blir jo egentlig alle monstrene ganske lette da. Med min figur på lvl 32 så hadde jeg bare problemer med ascended sleepers. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jo, men jeg syns det er teit med uofisielle moder.. SKjønner godt om dere bruker de, men personlig er det en "ikke-ting".. EDIT 1: Dessuten er det nok av utfordringer i MW.. Prøv f.eks å sette opp vansskelighetsgraden.. Endret 24. mai 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er modder som kommer fra Bethesda selv også. For eksempel Siege at Fort Firemoth ++ Pluss at mange av de uoffisielle gjør spillet mer levende. Tradere som går mellom byene, at du må spise\drikke for å holde styrken oppe. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ER helt klar over det. Men mine er faringer er at uofisielle mods ødelegger spillet. Aksepterer at mange andre bruker de.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Tror faktisk den er bra! Poenget er hvisnok at man møter drager etterhvert som man kommer høyt opp i level. Har bare kommet til L9 etter at jeg begynte på nytt igjen, så har ikke møtt noen enda. Må nok skuffe deg, det er ikke en eneste drage i hele Tamriel-provinsen. Og jeg vet. Har gått overalt med char godt over lvl 30. De høyeste level monstrene er Ascended sleeper og Golden Saint. Og de dukker aldri opp før du er over lvl 20 tror jeg. Morrowind bruker som du vet ikke AD&D mytologien. Men man kan laste ned mods som legger til drager, men de jeg har prøvd er bare teite. Drager som går rundt som ikke kan fly, de blåser ikke ild heller. Bare bruker 10 minutter på å slå ihjel en når man står helt iro og slår og slår. Kjedelig. Endret 25. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Vet at ikke er noen, men Giants modden skal visst nok legge til noen.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Når dere spiller. Stjeler dere mange av tingene dere kommer over eller er dere helt ærlige? Selv stjeler jeg det som er å komme over, men det gjør spillet litt for lett. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg stjeler som en ravn.. men siden jeg spiller en tyv er det mer naturlig Men jeg syns det er litt for enkelt å stjele ting som ligger rundt om kring. Men det er lite å klage over når man ser på hva spillet gir deg i en helhet =). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg stjeler atl. Alt fra rat meat til gull. Penger, vettu. Og alle monner drar. Har 100 på sneak og security. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) jeg gidder ikke stjele noe som er verdt mindre en 100 gold pieces... jeg er en snobb... edit: disse traderene som går mellom byene.. er ikke de plaget med at de blir slaktet av cliffrazors, nix hounds o.l ? Endret 27. mai 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg gidder ikke stjele noe som er verdt mindre en 100 gold pieces... jeg er en snobb... Hehe, hver gold piece monner i starten. Det er nok en av grunnene til at jeg får så jævla mye penger når jeg stiger i level.. Du kan være snobbete når du har over en mill og fire hus. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det burde vært mulig å kjøpe hester. Sikkert morsommere å ri enn å løpe/hoppe. Men alle spill har selvsagt begrensniger. Det er egentlig bare dumt å si det jeg sa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hehe, det har ajeg aldri tenkt på. Men logisk sett burde de hatt mounts av noe slag.. Vi har jo siltstrider da. Bra transportmiddel det.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Var jo hester i Daggerfall så.. Lurer egentlig på hvordan hovedpersonen i Daggerfall klarte å klatre opp bymurene med hest og vogn på ryggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå