Demonfudge Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg er skikkelig dårlig og jeg skammer meg ikke over det! HAEHA. Men uanset. Bør jeg velge "ferdigmekket" class, eller er custom bra. Husk at jeg kan ca. NULL om dette spillet! mvh Lars Pedersen Velg det du føler for!! Jeg lager alltid min egen class, fordi jeg synes det er mer spennende.. Pluss at jeg kan få charen min til å gå i akkurat den retningen jeg vil Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg er skikkelig dårlig og jeg skammer meg ikke over det! HAEHA. Men uanset. Bør jeg velge "ferdigmekket" class, eller er custom bra. Husk at jeg kan ca. NULL om dette spillet! mvh Lars Pedersen Hvis du ikke kan så mye om spillet så er det kanskje en fordel å velge en ferdig class, for så å mekke en selv senere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hmm, tipper jeg fikser meg en custom en. Antar det blir enten Wood Elf eller Dark Elf (rett navn?). Noen som har noen tips til en begynner? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Velg en fighter class, helst Redguard eller Nord. Ikke velg Beastclass, siden da kan du ikke få boots. (Of blinding speed) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eller heldekkende hjelmer. Lenke til kommentar
redface Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Yess! Fant en artifact her igår som æ aldri har funnet før! En "right gauntlet" til en eller anna dude nede i grotta der du får *jernteppe*.... Corprus! Fikk +20 i strength da og så va den verdt 35000 Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Der skal du også finne en annen gauntlet som gir +20 agility Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Heter ikke de "fists of randalgulf" ? Lenke til kommentar
redface Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jepp, var noe sånt. Hvor finner jeg den andre? Den første me +20 i strength var nede hos han "bossen", tenkte at kanskje det lå en annen der også, men fant ingen... *wants tha prescious* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er kult med MW at man kan finne bra ting i begynnelsen uten å ha en god character. Sånn at hvis man spiller spillet for andre gang tar det ikke så lang tid å bli god igjen. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jepp, var noe sånt. Hvor finner jeg den andre? Den første me +20 i strength var nede hos han "bossen", tenkte at kanskje det lå en annen der også, men fant ingen... *wants tha prescious* Hvor hvor hvor??? Hvor fant du det? Lenke til kommentar
redface Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg fant det i den grotta der du får corprus disease. Ligger på samme "øya" som Gnaar Mok om jeg ikke husker feil. Hula heter noe sånt som Ilunibi eller... Ligger nede hos han sjefen som levere budskapet ifra *jernteppe igjen*... ja, han guden du ikke e så go venn me! Ligger BAK en kasse der. Kan ikke unngå å se den, der den ligger å skinner.. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Den onde guden du sikter til heter vel ikke Dagoth Ur Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 og dagoth gares heter han bossen synst jeg å huske.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 og dagoth gares heter han bossen synst jeg å huske.. Og han er veldig lett... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hva er deres favorittvåpen? jeg bruker vanligvis "Sunder" men den er så fantastisk stygg at den er helt skrekkelig, men den er også ****** bra! Daedric våpnene er jo klart også best, men de veier så mye, og jeg vil jo helst hoppe fra by til by. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg bruker GoldBrand, onehanded Long Blade, 10-50, 10-30 Fire damage. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg bruker mest Umbra. Har et Daedric Dai-Kantana liggende å slenge i min kongelige bolig, men liker den ikke så godt. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hva er deres favorittvåpen? jeg bruker vanligvis "Sunder" men den er så fantastisk stygg at den er helt skrekkelig, men den er også ****** bra! Daedric våpnene er jo klart også best, men de veier så mye, og jeg vil jo helst hoppe fra by til by. Hmm. Jeg brukte mest ett glass-longsword trur jeg, husker ikke åssen enchanta det var, ellers likte jeg daedrik longswordet mitt Absorb health 50. Lenke til kommentar
redface Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Umbra er konge. Bra damage og så har den en "soul-catcher" også.. Tut og kjør! Ehm, ja! Dagoth Ur og Gares.. jaja.. kan ikke huske på alt her i verden heller.. Men hvor er den der +20 agility? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå