Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

jeg har blitt expelled fra imperial legion.... hvordan kommer jeg meg inn igjen? HJELP! og jeg skulle gjerne funnet ut hvor "blades" er.......

Snakk med Caius Cossadus i Balmora, han bor i et av husene på den sida av elva med flest hus.

joda jeg er ferdig med hovedquesten og caius cosades er "forsvunnet".

pokkers imperial legion....... jeg kan ikke make amends lengre heller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel "make amends" hos sjefen på en av fort'ene eller i Ebonheart.

Det er i Ebonheart alle de viktigste folka innen Imperial Legion er.

Feks han derre -- Dren karen. Tror jeg snakka med han en gang jeg ble kasta ut av "hæren"

Lenke til kommentar

eg var red guard..

men uansett, så likte eg ikkje morrowind (kan ha gjort feil though), pga var så rotete og mission konsepte var litt kjipt.

Sidan det var vanskelig å få seg konkrete mission vart det til at eg bare gjekk rundt og prøvde å finne noko "creeps"..

:thumbdown:

Og der er MEGA store byer der du får i mission og snakke med en person i en gigantisk by o.l .. det ender med at eg ikkje finner den personen og at eg drar berre å vandrer rundt i øde landet.

men ser ut som eg er åleine med å tenke slik? anna enn kompisen min som var enig då :roll:

men hadde dei fiksa slik at det var lettere å få seg mission og dei var meir "konkrete" og at det ikkje vart så fritt hadde eg likt spelet. + at dei kunne laga byane litt meir over siktelige O_o. Men kan hende det er skjarmen med morrowind?

Lenke til kommentar

Jeg har, som tidligere nevnt, kjøpt meg Morrowind GOTY, og lurer på hvor Mournhold egentlig ligger? Jeg har ikke sett etter den noe særlig, hehe, men hadde vært greit å vite.

Uansett, det er bra at emnet har skiftet navn. Har tenkt på å nevne det, men jeg kom aldri så langt. :green:

Endret av Treblad
Lenke til kommentar
Jeg har, som tidligere nevnt, kjøpt meg Morrowind GOTY, og lurer på hvor Mournhold egentlig ligger? Jeg har ikke sett etter den noe særlig, hehe, men hadde vært greit å vite.

Uansett, det er bra at emnet har skiftet navn. Har tenkt på å nevne det, men jeg kom aldri så langt. :green:

Jeg var der bare så vidt (har spilt Morrowind/Tribunal alt for lite), men har du blitt angrepet av en sort slemming (Dark Brotherhood), ender du opp i Mournhold til slutt om du gjør som du får beskjed om. Du skal bli angrepet mens du sover en av de første gangene, tar jeg ikke feil.

Lenke til kommentar

Uansett, det er bra at emnet har skiftet navn. Har tenkt på å nevne det, men jeg kom aldri så langt.  :green:

Jeg var der bare så vidt (har spilt Morrowind/Tribunal alt for lite), men har du blitt angrepet av en sort slemming (Dark Brotherhood), ender du opp i Mournhold til slutt om du gjør som du får beskjed om. Du skal bli angrepet mens du sover en av de første gangene, tar jeg ikke feil.

Ja, hehe, det stemmer det.

Jeg har blitt angrepet, og fått beskjed om å gå til Caldera. Men jeg er langt oppe i Solshteim nå. Mournhold får vel vente.

Lenke til kommentar

Du kan vel "make amends" hos sjefen på en av fort'ene eller i Ebonheart.

Det er i Ebonheart alle de viktigste folka innen Imperial Legion er.

Feks han derre -- Dren karen. Tror jeg snakka med han en gang jeg ble kasta ut av "hæren"

:blush: det er nettopp det...... jeg har gjort det en gang før og nå sier de snobbene at jeg er en "disgrace for the legion".

Ingen som vet om noe jeg kan skrive i konsolet for å joine igjen? og jeg skulle gjerne ha joinet House Telvanni, men da er problemet at jeg er Grandmaster for house Hlaluu! :roll:

(hvor får jeg kjøpt Tribunal?)

Lenke til kommentar

Har et problem med Imperial Legion sjøl. Droppa dem en stund og runda Fighters Guild. Da jeg kom tilbake hadde jeg bytta ut Imperial-rustningen min med en mye bedre en. Problemet er bare at Imperial-folka ikke vil ha noe med meg å gjøre uten uniform, altså en Imperial-rustning. Har prøvd å bytte til en Imperial-rustning (en helt tilfeldig en, husker ikke hvilken jeg opprinnelig hadde), men de vil fortsatt ikke ha noe med meg å gjøre.

Er det en mulighet til å fortsette med Imperial Legion nå? Utrulig kjipern detta. Nå som jeg har runda Fighters Guild og greier...

Lenke til kommentar
Har et problem med Imperial Legion sjøl. Droppa dem en stund og runda Fighters Guild. Da jeg kom tilbake hadde jeg bytta ut Imperial-rustningen min med en mye bedre en. Problemet er bare at Imperial-folka ikke vil ha noe med meg å gjøre uten uniform, altså en Imperial-rustning. Har prøvd å bytte til en Imperial-rustning (en helt tilfeldig en, husker ikke hvilken jeg opprinnelig hadde), men de vil fortsatt ikke ha noe med meg å gjøre.

Er det en mulighet til å fortsette med Imperial Legion nå? Utrulig kjipern detta. Nå som jeg har runda Fighters Guild og greier...

du kan bare kjøpe en ny imperial rustning....hvis jeg ikke husker feil kan du kjøpe en på markedet i Gnisis. :yes:

Lenke til kommentar

Har jo prøvd det....mente det ikke gikk da jeg. Prøver igjen når jeg kommer hjem! Er det bare å bruke hvilken som helst Imperial-rustning eller må jeg ha akkurat den jeg hadde der jeg slutta?

Det siste jeg gjorde var å kverke Sorkvild The Raven i noen ruiner nær Dagon Fel. Husker ikke hvilket fort det var, men det var i alle fall det siste oppdraget der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...