Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er betatt, og det er noe dritt!


Anbefalte innlegg

"Hun sender blikk, hun tar kontakt og hun flørter.

Så kan man si at hun er idiotisk som tar kontakt på den måten, når hun vet at jeg er gift og har barn. Men hun er ingen idiot. Hun er som meg, på aller måter, og jeg er snill. Hun er ufattelig snill, det vet jeg gjennom den jobben jeg ser hun gjør hver dag. Og jeg vet derfor at hun aldri vil finne på å ødelegge mitt forhold."

 

 

Sikker på det siste der? Hun vet du er gift og har barn, og likevel tar kontakt og flørter. Om dere har en så bra kjemi som du selv skriver, så er hun fullt klar over hva hun driver med. Og en person som leker med ilden slik er ikke akkurat noe å samle på.

Kom deg vekk fra henne og fokuser på kona di.

 

Anonymous poster hash: 08fdd...93f

Som han tar opp her, tenk deg at du blir sammen med denne nye damen istedet for kona di, også gjør hun dette til en annen mens dere er sammen?

 

Hun vet at du er en opptatt mann, men gjør det likevel. Ingenting som stopper henne fra å gjøre det på nytt selv om dere blir sammen.

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel strengt tatt forskjell på å begjære en opptatt mann og det å være utro selv, men. For noen kvinner er det nettopp det at mannen er opptatt som gjør mesteparten av greia.

Men, nei. Ikke tro at hun er så uskyldig som du skal ha det til. Er temmelig sikker på at dere har gått over streken på hva du hadde tillatt kona di å gjøre og begge er klar over hva som skjer. Fokuser på deg selv, det er du som skal se deg selv i speilet hver dag. Slike kvinner vil dukke opp mange ganger i løpet av livet dessverre. Hvem vil ikke heller ha sylfiden på kontoret istedenfor hun hjemme med joggebukse og oppvask kost? Problemet er jo at sylfiden kommer til å bli hun med joggebukse og oppvask kost selv, etter en stund...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

TS - en liten oppdatering

 

Takk for mange gode svar! 

 

Jeg og kona har virkelig prøvd å forbedre samlivet hjemmet, og det har egentlig funket ganske bra. Føler meg mye mer trygg på fortsettelsen nå egentlig! Jeg er enda ganske betatt av hun på jobb, men hjernen jobber mer i retning av å tenke en fremtid med kona, fremfor å se for seg skilsmisse og andre scenarioer. Ferien fungerte bra de dagene jeg var hjemme, men merket at jeg nesten automatisk håpet på å treffe kollegaen på jobb med en gang jeg var tilbake. Så det er noe jeg virkelig må jobbe hardt for å unngå. Må prøve å se henne for meg med oppvaskkost og joggebukse ja, tror det er lurt tips...hehe.

 

Når er det jul og fri igjen. Så får vi håpe det er enda et skritt i riktig retning. Jeg har i hvert fall mer troen nå, så det må jo være bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...