Gå til innhold

Forhandler prøveskilter - Hvor langt kan jeg kjøre?


Flexxy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøre via Tyskland vil jeg tro at bare gjør det hele vanskeligere enn nødvendig for deg..

Jeg ville trolig kjørt ned til Sverige og tatt båt over til Polen, for så å ha en avtale med de som skal utføre arbeidet om videre transport..

Det går ferger fra Trelleborg og Ystad til Swinoujscie

I tillegg går det ferge fra Karlskrona til Gdynia og Nynäshamn til Gdansk

Lenke til kommentar

Å kjøre via Tyskland vil jeg tro at bare gjør det hele vanskeligere enn nødvendig for deg..

Jeg ville trolig kjørt ned til Sverige og tatt båt over til Polen, for så å ha en avtale med de som skal utføre arbeidet om videre transport..

Det går ferger fra Trelleborg og Ystad til Swinoujscie

I tillegg går det ferge fra Karlskrona til Gdynia og Nynäshamn til Gdansk

 

Takk for svar!

 

Ja, lengre å kjøre via Tyskland, men jeg vil ha en biltur også - Aldri kjørt i Deutschland før.

 

Enig at Ystad - Swinoujscie er bedre, har selv kjørt den ruten tidligere.

Problemet med Ystad ruta er at bilen står ved Kristiansand... Blir lang omvei.

 

Da får jeg bare kjøre til hurtigbåten som går til Moss osv. til Ystad da :) 

Lenke til kommentar

Eller du kan ta båten fra Kristiansand til Hirtshals, og kjøre gjennom Danmark, over til brua til Sverige og så til Ystad. Tar omtrent like lang tid.

 

Ja, tar enten den ruten, eller kjøre til Sandefjord, ta båten til Strømstad. Er litt ukurante tider med Hirtshals båten.

 

Gjenstår bare å finne ut om det er stor trøbbel å kjøre i Polen med norske prøveskilter, eller 100-200 zloty hjelper her og der :D 

Lenke til kommentar

Du kan ikke kjøre i Polen på de norske prøveskiltene, det er nok som å kjøre uforsikret og uregistrert motorvogn og betyr enorme kostnader dersom du blir involvert i uhell.

 

Det er en del polske verksteder som er vant til å håndtere norske kunder og også kan hente bilen på en fergekai slik at du slipper problemet.

Men det virker som du er mer interessert i å bryte regler enn å opptre fornuftig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...