HKRoed Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 (endret) Hei! Hvilke bil spill vil dere anbefale til PC? Sitter nå å kjører NFSU og er kjempe fornøyd. Leser i en annen post at VRally3 ikke er noe å satste på. Kom med tips!!! Endret 29. november 2003 av SpritHansi
Elyas Machera Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Midnight Club 2 ligner litt på nfsu, men er vel kanskje ikke så bra.
Jon-d Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 (endret) CMR3 er en personlig favoritt... Dessverre ingen MP del. F1 2002 eller Challenge er bra, men krever mye av din tid hvis du vil få noe ut av det. Simulator! Multiplayer delen er super-smooth! TOCA racedriver er også bra. Samme folka som er bak CMR serien. God feeling på bilene og meget pent. Har prøvd det såvidt på nett, men det var ikke veldig bra. Mulig det var en dårlig server så jeg vil ikke utelukke at det kan være bra. Ratt & pedaler er seff obligatorisk uansett! Endret 1. desember 2003 av Jon-d
tor_erik Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 TOCA racedriver er også bra. Ratt & pedaler er seff obligatorisk uansett! You got it, dude....
DaRe_deVIl Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 CMR3 er en personlig favoritt... Dessverre ingen MP del. FIFA 2002 FIFA 2002 har vel aldri vært ett bilspill da men..
ronnyaa Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 Live for speed (liveforspeed.net) er utrolig bra om du liker simulatorer, grafikken er ikke helt super, men kjørbarheten er sinnsykt bra. Koster en hundrings for å få det låst opp (tilgang til alle biler) TOCA er og ett veeldig bra spill, begynner vel å bli litt lei det, spilte gjennom det først på PS2, så på pc. NFS porsche unleashed er det beste spillet i NFS serien, mener jeg, men det fungerer dårlig i winxp (mener at racesimforums har en fix en plass) cmr 3 sucks siden det ikke er mp nfs underground.... ikke verd hverken diskplass eller noe slikt.. mener nå jeg
The Silencer Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 (endret) Hva med RalliSport Challenge? Det er jo veldig kult på XBOX (jeg har kun spillt det på X-burken), så det kan jo kanskje være et alternativ? Endret 29. november 2003 av The Silencer
JKJK Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 nfs porche challenge funker fint i xp hvis du renamer en eller annen fil først. Funka fint hos meg. Ellers er Rally championchip extreme ganske gøy. og CMR3 da. Men at de folka ikke kan lære seg å implentere multiplayer modus, er en gåte.
Ferrari250gto Skrevet 29. november 2003 Skrevet 29. november 2003 nfs porche challenge funker fint i xp hvis du renamer en eller annen fil først. Har lett rundt på forumet, men har ikke funnet ut hvilken fil du skal skifte navn på til hva.. Forslag?
JKJK Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 nfs porche challenge funker fint i xp hvis du renamer en eller annen fil først. Har lett rundt på forumet, men har ikke funnet ut hvilken fil du skal skifte navn på til hva.. Forslag? husker ikke hva i farten... men jeg lette på google. Fant det etter iherdig leting. Tror ikke infoen var offisiell heller
Villmink Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 var det ikke noe med "gimme" eller noe sånt den fila het? Vet ikke helt om det kan kalles et bilspill men F1 challenge 99-02 er veldig bra. Spessielt med Ralf Hummerich's season 03 mod.
Bossman Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Vet ikke helt om det kan kalles et bilspill men F1 challenge 99-02 er veldig bra. Spessielt med Ralf Hummerich's season 03 mod. F1 Challenge 99-02 er uten tvil et bra bilspill, men med ETCC2003 mod blir det kjempe morro. Den kan lastes ned her: http://www.racesimsrevolution.net/ Forøvrig finnes det mange mods til dette spillet og endel av de ligger her: http://www.bhmotorsports.com/F1C/mods Enjoy
Melfacion Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 nfs porche challenge funker fint i xp hvis du renamer en eller annen fil først. Har lett rundt på forumet, men har ikke funnet ut hvilken fil du skal skifte navn på til hva.. Forslag? husker ikke hva i farten... men jeg lette på google. Fant det etter iherdig leting. Tror ikke infoen var offisiell heller gimme.dll, tror jeg... er bare å slette den (eller flytte den) den eneste forskjellen du merker er at det ikke er bilde av deg ved login
JKJK Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 nfs porche challenge funker fint i xp hvis du renamer en eller annen fil først. Har lett rundt på forumet, men har ikke funnet ut hvilken fil du skal skifte navn på til hva.. Forslag? husker ikke hva i farten... men jeg lette på google. Fant det etter iherdig leting. Tror ikke infoen var offisiell heller gimme.dll, tror jeg... er bare å slette den (eller flytte den) den eneste forskjellen du merker er at det ikke er bilde av deg ved login kan nok stemme. Er lenge siden jeg har hatt det installert nå, men synes å huske det var noe sånt.
JKJK Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 til nfs porche challenge må du laste ned en profil som heter "fireprey". Spillet blir aldri det samme uten den! (husk da å bruke bilen som er standard i profilen)
Ferrari250gto Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Takker alle sammen som hjalp med gimme.dll! Endelig kan jeg spille det siste skikkelige nfs-spillet igjen :-)
Ferrari250gto Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Takker alle sammen som hjalp med gimme.dll! Endelig kan jeg spille det siste skikkelige nfs-spillet igjen :-)
JKJK Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 spør du meg, er det det feteste NFS spillet Men husk å prøv "fireprey" profilen!
ronnyaa Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 spør du meg, er det det feteste NFS spillet Men husk å prøv "fireprey" profilen! Noen som har peiling på hvor man kan finne den profilen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå