Gå til innhold

Tøyenbadet - badstu


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenker å begynne med sauna/badstu for å få svette litt ut og i lengden, forhåpentligvis, få litt finere hud. Derfor tenker jeg å opprette medlemskap ved Tøyenbadet for å få bruke saunaen dere. Så vidt jeg kan se finnes det ikke andre saunaer i Oslo... Fant noen gay-steder, men det er ikke helt meg...

 

Anyways... Hadde noen spørsmål ifm. det å bruke et badstu, som kanskje like greit kunne gått til de ansatte på Tøyenbadet, men i frykt for å virke litt dum - dersom spørsmålene mine er dumme - så er det tryggest å poste dem her. Altså jeg tenker å kjøpe abonnement kun for å bruke badstuen og ikke for å svømme

 

Det jeg lurer på er

 

1)

Er badstuen (kvinner) åpen i hele badets åpningstider?

 

2)

Finnes det noen grenser for hvor lenge man kan sitt i badstuen, eller er det noe man bestemmer selv?

 

3)

Er det mulig å ta med aviser/bøker inn i badstuen?

 

4)

Må man sitte helt avkledd, eller kan man bruke håndkle?

 

5)

Er det tillatt å ta med drikke inn i badstuen?

 

 

 

Takk på forhånd for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen svar fra meg.

 

1) Badstuene pleier å ha lenger åpningstid enn billettsalget og svømmehallen. Husker jeg ikke helt feil stenger billettsalget 30 eller 60 minutter før bassenget og badstuen noe etter det. Det var iallefall slik da jeg trente der. 

2) Det bestemmer du selv. 

3) Det er det. 

4) Det velger du selv. Jeg satt alltid med badebukse og ingen sa noe på det. 

5) Vann, brus, sportsdrikk og lignende går fint. Regner med kaffe og te også hvis du har det med i termos eller annet uknuselig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...