Gå til innhold

Hardwarebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris.

Er ikke butikken relativt nyåpnet da? Trodde det. Og vi husker jo alle hvordan komplett og psdata var i starten:)

Lenke til kommentar
Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris.

Hei,

 

Vi åpnet på onsdag 26 november så jeg tror nok dessverre at du blander oss sammen med noen andre.

 

Mvh

 

Hardwarebutikken

Lenke til kommentar
Jeg har handlet i den nevnte butikken og har aldri opplevd maken til service. Det tok dem flere uker å sende min pakke og det ble mye tull med betalingen. Styr unna denne webshopen for enhver pris.

Hei,

 

Vi åpnet på onsdag 26 november så jeg tror nok dessverre at du blander oss sammen med noen andre.

 

Mvh

 

Hardwarebutikken

er det nå vi skal si: DRIIIIITIIII UUUUT???

 

bare lurer... ???

Lenke til kommentar

Endelig får vil flere merker Inn i norge. Fic og Gigabyte (sistnevnte er vel solgt hos databutikken.com/no og, men det er ikke akkurat favoritt butikken til de fleste vel ;) )

Hwb.no siden ser jo Meget proff ut, og de ser lovende ut. Nforce3 kort til under høvdingen har jeg ikke sett enda i norge så, dette ser bra ut.

Lenke til kommentar

Hmmm...noe som ikke stemmer her!

 

DesertGlow, enten er det du eller jeg som har driti meg ut nå!

 

Den linken du satte opp hvor han sier at han har handla der osv...det har ikke noen sammenheng med hwb.no!!

 

Les topicen på den posten: "Erfaring med netthandelen.no"

 

Tror den utestengelsen burde trekkes tilbake :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...