Gå til innhold

Hardwarebutikken


Anbefalte innlegg

For meg så ser denne butikken lovende ut.

Blir å handle der visst prisene er gode og erfaringene er gode. Ellers så holder jeg meg til komplett.no

Og i tillegg tar de visa, noe som komplett.no ikke gjør.

Men en ting jeg legger merke til er at de har lite med nVidia baserte kort.. :( Ingen kjente levrandører utenom Creative

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ups, her har det blitt begått en stor feil. Trekkes tilbake og unnskyldning er sendt til bruker. Merkelig at vi var to stk som så på dette uten å oppdage det. :blush:

JEg som forum bruker er glad for at en moderator faktisk sier selv at han har gjort en feil og det er jo positivt bare det :thumbs:

 

Klart alle kan gjore feil i blandt, vi lever jo i et stresset samfun. Vi for bare se paa det komiske i dette syntes jeg :D

 

MvH

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Ser at hwb venter inn en del 19" LCD-skjermer, bl.a. av merket "iiyama".

Helt ukjent for meg, men det er visst et japansk merke. Et juletilbud hadde ikke gjort noe.

Ellers så synes jeg det er greit og oversiktlig på sidene deres.

Prisene ser også konkurransedyktige ut.

Fint at de tar inn noen nye merker også.

Lenke til kommentar

Okey, da sendte jeg en mail for å avbestille Xp3000+, siden den ikke er på lager, og ble litt utsatt ( og ikke helt forsvarlig i pris i forhold til xp2800+, når man regner ut antall mhz for hver krone). Fikk svar med en gang at det skulle bli ordnet på mandags morgen. :D

 

Så nå har jeg bestilt en Xp2800+ og 2 harddisker isteden som dem har på lager :thumbs:

 

Knallbra med service på Søndags morgen.

Lenke til kommentar

God kveld alle sammen!

 

Forumet på Hardware.no er noe nytt for meg, men som en markedsføringsperson så må man være der det skjer ;) .

 

Vi vil ta alle tanker, ideer, bemerkelser og lignende til etterretning, for å gjøre HWB til slik DERE vil ha det!

 

H

 

Intra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...