Gå til innhold

[Løst] A crush at work


Fiffi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Går fint an å få seg kjæreste gjennom jobben! :D 

Kan hende han burde tatt initiativ, skjønt det er kanskje å spille på en gammel stereotypi. Men det kan være sykt vanskelig å avgjøre om en har sjangs, bare pga blikkontakt. Kanskje han har trøbbel med å avgjøre om han har sjangs på deg eller ei? Jeg setter mer skravling, mer signaler, facebooktilknytning og generell flørting på resepten! Dette kan gå bra!

Lenke til kommentar

Hva med å kanskje sende ham en fb-melding og så ikke deaktivere kontoen din? :roll:

 

Det er jo en del hankjønn (meg selv inkludert) som trenger litt teskje i slike situasjoner.

 

 

For øvrig:

 

Vil ikke sende han venneforespørsel på FB da han får fuull tillgang til min profil med en gang. Eller ringe han via jobb tlf til jobb tlf for det kan jo han så fint gjøre selv.

 

*sakse*

 

Jeg vet at han er singel og ikke er av typen som sjekker opp jenter.

 

:wallbash:

 

Slik logikk KAN du ikke forvente at en mann skal forstå. Det er IKKE mulig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Er redd han da finner meld jeg sendte han 

Hm, det kan godt være at han ser den. Men med mindre det er noe psykotisk vrøvl har du intet å frykte! ;D

Endret av Slettet+921324
Lenke til kommentar

Haha sorry. Det jeg prøver å si er at jeg tenker han burde være den som tar initiativet til å sende fb meld e.l ...men her er jeg da og lurer ..

 

Kanskje han også tenker sånn? Du kan ikke sitte og vente på at ting skal skje av seg selv. Hvis du vil ha kontakt med ham, må du ta initiativet. Det er derfor jeg ikke har kjæreste, fordi alle damene bare sitter og venter på at jeg skal sende melding på facebook istedenfor å gjøre det selv.

 

hehe no worries :p skjønte den tørre spøken nå :p:) meen apropos en melding generelt..! Hva i huuleste bør jeg skrive hahaha.

 

har du noen eksempler på hva som kan være innafor ? :p

 

Hva med "Hei, hvor ofte står du på ski? Hva synes du om maten i kantina?" eller liknende.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha sorry. Det jeg prøver å si er at jeg tenker han burde være den som tar initiativet til å sende fb meld e.l ...men her er jeg da og lurer ..

 

For noe piss. Har ikke dere jenter kjempet for likestilling en årrekke og når dere får det så "tenker dere" basert på ting som er langt fra den likestillingen det har blitt kjempet for.

 

Vis litt respekt for de som har tatt kampen for deg, send en melding!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han har vært borte siden onsdag forrige uke... jeg vet han er tilbake idag,- men vi så ikke hverandre under lunsjen. han kom tilfeldigvis senere.. og jeg gikk tilfeldigvis tidligere.. skal jeg sende han en forespørsel på facebook i kveld ? istedet for å bare sende melding fordi sannsynligheten er stor for at han han ikke mottar den på en enkel måte heller. 

 

Eller skal jeg bare vente til jeg kaaaanskje ser han i morgen? Jeg kan evt. overføre han til restricted lista så han bare kan se mine public posts. Er redd innholdet ikke er nok eller appellerende eller at jeg ikke har nok likes eller kommentarer på mine bilder/innlegg så jeg vil ikke at han skal basere seg på profilen for å dømme meg. 

 

 

Eller snakke med han via skype på jobb? Men der lagrer jo bedriften al chat historikk.. 

 

Jeg kan med stor sikkerhet si at dine likes eller kommentarer ikke er avgjørende for om han liker deg eller ikke. Men hvis du begrenser hans tilgang til ting og han merker det, vil det heller være lite tillitsvekkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...