sussss Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Høst bilen :-) ellers fin lille bil..også med høst farver i baggrunden ...
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Hahaha..der gikk jo kommentarene mine rett i vasken ved å legge ut V2 Artig med disse skyggeluene...både på lykter og rute. Og kofferten på taket som prikken over i'en! Kult bilde, er det tatt utafor Nidarosdomen?
Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 Hahaha..der gikk jo kommentarene mine rett i vasken ved å legge ut V2 Artig med disse skyggeluene...både på lykter og rute. Og kofferten på taket som prikken over i'en! Kult bilde, er det tatt utafor Nidarosdomen? Jepp. :-)
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Skrevet 22. oktober 2016 Godt komponert i høstlige omgivelser. Jeg skulle hatt skyggelue på min også i disse lav-sol tider. Praktisk og morsom sak dette. Mvh Gunnar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. oktober 2016 Skrevet 22. oktober 2016 Flotte bilder av en staselig veteranbil med både skyggelue , øyevipper og tidstypisk takgrind . Flott eksemplar av arten vw boble som sender oss tilbake i tid på nostalgibølgen . V2 er min favoritt. Mvh Alec
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Skrevet 23. oktober 2016 Ikke helt bak mål da det jo brukes slike i såkalt cross-kjøring. men ikke så velholdte. Denne er vel gammel nok til å gå i veteranklassen der vel grensa er 30 år om den ikke er endret? Roar
Anbefalte innlegg