Gå til innhold

World of Warcraft vender tilbake til Karazhan neste uke


Anbefalte innlegg

 

Finnes mange folk som ikke har timesvis med spilltid og det er stort sett de hardcore uten liv som forsvarer Mythic slik den er i dag

Viss man ikke raider og dermed har lav ilvl så kommer en seg aldri inn i Mythic, da det tar evigheter å få seg gruppe (over 30 min = evighet)

Med LFD så kan en gjøre mye annet mens en venter

"Nå mangler vi bare tank, kan alle komme til dungeon"

Alle møter opp og derretter står de der og venter ytterlige 30 min

Klarer fint og gjøre mythic + jeg. Spiller ca 2 timer vær dag og har 860 ilevel, Funker det.

 

Har 840 ilvl uten å ha gjort Mythics og kun en gang i LFR, aldri raidet Normal, så jeg har fullt mulighet til å gjøre Mythics, men jeg er utålmodig og det er ikek noe jeg kan gjøre noe med

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at det ikke vil skade noen om Mythic +0 kommer i LFD

Alle får gjort questene sine og de hardcore får gjøre sine Mythic +1+++

 

Jo, det kan potensielt skade. Selv med systemet som er nå klages det på griefers i mythic+. Det problemet hadde sannsynligvis blitt større om det var enklere å finne seg gruppe. Gjennom wow-historien har vi sett stadig nerfing av 5-mannsinnhold. Mange mener at nibbs med enklere tilgang til mythic+ ville ha sutret over vanskelighetsgraden, med de følger at Blizz hadde nerfet det.

 

Det er et problem at folk mener at de skal få tilgang til alt uten det minste innsats. Om Blizz hadde gitt etter og innført LFD på m+ hadde de bare nok en gang gitt disse folka og den ukulturen vann på mølla.

 

Hva med å finne seg et guild eller rolle tank eller healer? Det krever ikke mye, og da blir veien til m+ veldig grei.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt WoW siden closed beta og har vært med på det meste og det er Blizzard sin feil at vi har blitt late da vi er vant med at vi får alt servert og når de har begynt med det så forventer jeg at de fortsetter

Mange misslikte LFD når det først kom, men alle brukte det, selv de som laget sine egne 5 mans grupper, rett og slett fordi det var mye enklere

Største aberet med Mythic nå er at en må springe til instancen, så da gjør jeg heller noe annet da det er mye en kan gjøre på den timen det tar å lage en gruppe

Områdene er så små og fligh destinations så mange at det tar omlag to minutt å flytte seg fra Dalaran til dungeon. Du har rett i at det er Blizz sin feil at vi har blitt late, så det er deilig at de endelig ser ut til å snu litt på akkurat det.

Lenke til kommentar

 

 

Vil ikke komme tilbake flere folk for Kara da jeg har hørt at det kun er for Mythic og ikke i LFD

Blizzard har skutt seg selv i foten ved å ikke ha Mythic+0 i LFD

 

Tror du bomma litt der, jeg. Mer sosialt og generelt bare bedre å få bort LFG/LFR så snart som mulig.

Ja slik at de som "ikke" er i en Raidgruppe aldrig skal få spilt i et raid syntes du det er ok da?? hvis du vil fjerne LFG/LFR

Selv synes jeg det er helt ok med LFR, at andre får se raids, selv om jeg synes det er dørgende kjedelig enkelt. Vil bare si at det ikke er slik at om man ikke har guild så får man ikke sett raids. Har man ikke guild kan man jo bare finne seg et guild. Og så se raid.

 

Dessuten (og dette gjelder for mythic dungeons og) finnes det et looking for group-verktøy som er rimelig effektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...