Gå til innhold

er jeg den eneste med ekstrem Waffen-SS fetish?


Jeckeln

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Waffen-SS,  Det hele startet at jeg var interessert i andre verdenskrig, først hatet jeg tyskland og var sikkelig pro-usa, men etter noen år med å se på noen dokumentarer og lest så har jeg blitt helt dilla på Waffen-SS.  er ikke noe politisk bilde i menigen min, men alt waffen-ss gjorde er litt intressangt at noen er så inndoktrinert at man kan utslette hele byer og drepe så mange uskyldige pga noe man har blitt indoktrinert for er litt nifst

 

alt fra våpen til logoer av Waffen-SS er som gull i øynene jeg er helt dilla... skjønner virkelig ikke hvorfor men det virker så praktfult... kanskje jeg har blitt inndoktrinert jeg også :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Waffen SS er interessant mest fordi Schutz Staffeln er interessant unik gem av menneskets historie, på lik linje med Sparta, Roma, Soviet proletariet diktatur, Franske Revolusjon Atheisme Rasjonell Diktatur, Khmer Rouge og Hansa er interessant. De er helt unike politiske konsepter satt i drift som skiller seg totalt ut ifra alle de standard normene mennesket har tilpasset seg gjennom menneskets historie.

 

SS har sitt opphav i Guido Von List og publikasjonene av Ostara som var populær reaksjonisme mot industrialiseringen av samfunnet. (Funfact: Tolkien hadde sympatier med denne ideologien, som vises gjennom "orkenes" omfavnelse av stor industri og ødeleggelse av naturen (Saruman: The old world(traditions) will burn in the fires of industry) mens for eksempel Rohan symboliserer det frie mennesket i takt med tradisjonen og natur mens Gondor er det edle mennesket og tradisjonen om Konge/Return of the King kontra demokrati/slaying of the dragon(the old king).

 

Himmler: Cities are the root of everything that is evil and impure.

 

SS og Hitler Jugend er på lik linje som partiet "Grønt" i Norge er i dag. De er for negative Growth og tilbakevending til naturen, Hitler Jugend la mye vekt på likeverdigheten mellom dyr og mennesker og hadde vegetarisme som status quo. Planen for SS var å returnere det tyske folk tilbake til sin Volkgeist gjennom å tømme byene (med unntak av Berlin) etter krigen nesten på lik linje med Khmer Rouge, folket skulle jobbe på sine "egne" gårder som de leaser gjennom generasjoner under regulering og oppsyn av det nye SS aristokratiet som var en stat inne i staten. Gjennom denne politiske ordningen og innførelse av de reneste kvinnene i befolkningen til SS breeding farms hvor de ble kalt "brood mothers" skulle de purify den tyske blodslinjen tilbake til Mystiske Ariske rase av Atlantis slik at de fikk tilbake makten som de hadde før som blant annet "telekineses", "giant forms" og veldig lang levetid (alver?) 

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Waffen SS er interessant mest fordi Schutz Staffeln er interessant unik gem av menneskets historie, på lik linje med Sparta, Roma, Soviet proletariet diktatur, Franske Revolusjon Atheisme Rasjonell Diktatur, Khmer Rouge og Hansa er interessant. De er helt unike politiske konsepter satt i drift som skiller seg totalt ut ifra alle de standard normene mennesket har tilpasset seg gjennom menneskets historie.

 

SS har sitt opphav i Guido Von List og publikasjonene av Ostara som var populær reaksjonisme mot industrialiseringen av samfunnet. (Funfact: Tolkien hadde sympatier med denne ideologien, som vises gjennom "orkenes" omfavnelse av stor industri og ødeleggelse av naturen (Saruman: The old world(traditions) will burn in the fires of industry) mens for eksempel Rohan symboliserer det frie mennesket i takt med tradisjonen og natur mens Gondor er det edle mennesket og tradisjonen om Konge/Return of the King kontra demokrati/slaying of the dragon(the old king).

 

Himmler: Cities are the root of everything that is evil and impure.

 

SS og Hitler Jugend er på lik linje som partiet "Grønt" i Norge er i dag. De er for negative Growth og tilbakevending til naturen, Hitler Jugend la mye vekt på likeverdigheten mellom dyr og mennesker og hadde vegetarisme som status quo. Planen for SS var å returnere det tyske folk tilbake til sin Volkgeist gjennom å tømme byene (med unntak av Berlin) etter krigen nesten på lik linje med Khmer Rouge, folket skulle jobbe på sine "egne" gårder som de leaser gjennom generasjoner under regulering og oppsyn av det nye SS aristokratiet som var en stat inne i staten. Gjennom denne politiske ordningen og innførelse av de reneste kvinnene i befolkningen til SS breeding farms hvor de ble kalt "brood mothers" skulle de purify den tyske blodslinjen tilbake til Mystiske Ariske rase av Atlantis slik at de fikk tilbake makten som de hadde før som blant annet "telekineses", "giant forms" og veldig lang levetid (alver?) 

Wow! Er dette et eksempel på hvorfor vi trenger alternative medier og historiske kilder? La oss begynne med kildene dine som du her bortimot siterer, så kan vi ta det derifra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Wow! Er dette et eksempel på hvorfor vi trenger alternative medier og historiske kilder? La oss begynne med kildene dine som du her bortimot siterer, så kan vi ta det derifra...

 

 

Vil anbefale å starte med boken Secret of the Runes, Nazi Germany new Aristocracy og DVD dokumentar serien "The Occult History of the Third Reich", der kommer de sitatene jeg referer til fra. Utover det anbefaler også Harun Yahya "Bloody history of Fascism" som du finner på youtube som tar for seg de samme punktene, fra et muslimsk perspektiv med gode referanser som du finner på blant annet hans hjemmeside.

 

Eh har du lest eller sett ringenes herre? Virker det som Tolkin maler Sauroman eller orkene i et godt lys. Det er de ondeste av de onde.

 

Eh, virker det som om at Tolkien fremstiller industrialismen som noe positivt?

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

 

Wow! Er dette et eksempel på hvorfor vi trenger alternative medier og historiske kilder? La oss begynne med kildene dine som du her bortimot siterer, så kan vi ta det derifra...

 

 

Vil anbefale å starte med boken Secret of the Runes, Nazi Germany new Aristocracy og DVD dokumentar serien "The Occult History of the Third Reich", der kommer de sitatene jeg referer til fra. Utover det anbefaler også Harun Yahya "Bloody history of Fascism" som du finner på youtube som tar for seg de samme punktene, fra et muslimsk perspektiv med gode referanser som du finner på blant annet hans hjemmeside.

 

Eh har du lest eller sett ringenes herre? Virker det som Tolkin maler Sauroman eller orkene i et godt lys. Det er de ondeste av de onde.

 

Eh, virker det som om at Tolkien fremstiller industrialismen som noe positivt?

 

 

Ah jeg som leste feil!

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Man har et kallenavn for mennesker med "fetish" for waffen ss: Wehraboo

 

Kjennetegn er ofte at man tilskriver overdrevne positive egenskaper til andre verdenskrig tysklands teknologi "Panther/Tiger stridsvognen var den beste i andre verdenskrig!!!!", overdrevne egenskaper til den tyske hæren/waffen ss "tyskland ble beseiret på østfronten pga at de var underlegne i antall mot de asiatiske hordene" og generell apologi til krigsforbrytelsene som ble utført av både den tyske hæren (wehrmacht) og waffen ss - "ikke alle waffen ss var slemme, altså".

 

Fullstendig virkelighetsfjerne mennesker, som oftest tenåringer med liten dybdeforståelse for historie og det som faktisk foregikk under andre verdenskrig med andre ord.

 

Anbefaler å besøke subredditen "ShitWehraboosSay" for en samling gullkorn og en god latter om emnet:

 

https://www.reddit.com/r/ShitWehraboosSay/

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...