Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir så usikker på disse to, bare sex..?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

1. Ikke ha "snapsex" med noen du enda ikke har møtt. Hva er snapsex forresten? Nakenbilder eller enda mer?

 

2. Når dere "griseprater" før dere alt har møttes, så er det alt lagt opp til et seksuelt forhold. Betyr ikke at det trenger om å bli kun det, men det er generelt ikke en god ide om man ønsker noe seriøst.

 

3. 26 høres noe tvilsom ut for noe seriøst. 

 

4. 32 høres ok ut basert på det du skriver.

 

5. Ikke tekst frem og tilbake i evigheter før du møter folk

 

6. Lykke til. :)

Du bare måtte avslutte med seks :nei:  :tease: 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut ifra det jeg hører om Tinder og andre "datingsider", så er det for det meste menn der som er ute etter en garasje å parkere bilen i.

 

Han 26 åringen skal du nok bare glemme. 32 åringen virker også litt sketchy siden han gir deg komplimenter 24/7.

 

Gå heller ut og møt folk. Datingsider er for det meste ganske grisete.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Min mening: Sex er en kjapp måte å finne ut av om kjemien stemmer eller ikke. Jeg kan være veldig interessert i noen, helt til etter vi har hatt sex. Noen vil da tro at jeg bare var ute etter én ting. Overhodet ikke, men det gjør noen ganger at jeg innser at dama ikke er noe for meg.

 

Tinder og happn er i stor grad steder der folk møtes for å bli kjent, og det er ikke så uvanlig at man har sex for å bli kjent. Litt som om man møtes på fylla. Det er noen sex addicts der, men jeg vil anta at de fleste er helt normale folk som er ensomme akkurat som deg og meg. Jeg kjenner mange som har møtt sin livspartner på både tinder og fylla. Men de har selvfølgelig ligget med en del på veien dit. Jeg ser ikke noe feil i dette så sant man bare har sex med mennesker man ser noe i.

 

Men jeg ser også problemet med at man kan ende opp med å ha sex for deretter å bli avvist veldig mange ganger. For noen er dette helt greit, andre tar det ille opp. Her må du jo bare se på deg selv og hva du har lyst til. Hvor mange dates du krever før du har sex med noen må du avgjøre ut ifra hvor stort nederlag det vil være om du blir dumpet. Men, du kan bli dumpet etter sex selv når det skjer på 10. daten. Mindre sannsynlig, men det skjer.

 

Jeg vet ikke helt om jeg vil anbefale sukker, men det er litt mer seriøst. Problemet der er 0 action hvis du ikke betaler, og hvis du betaler får du 100 meldinger om dagen, stort sett fra slibrige drittfolk, og du er på mange måter like langt. Det beste er i min erfaring å treffe de på jobb/skole eller gjennom venner. Selv om jeg også har en ex fra tinder.

 

Jeg vil uansett si at dirty snaps bør være forbeholdt noen du er eksklusiv med. Ikke det at jeg stempler deg på grunn av det, men det er bare lite strategisk. Du får fyren kåt, og han sitter igjen med masse bilder han kan misbruke (ja, finnes et triks som lar deg lagre bildene på snapchat uten at avsender får vite det)

 

Lykke til, hilsen mann 32 (ikke han du har snakket med på tinder ;)



Anonymous poster hash: a76a9...6eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei! 23 år gammel kvinne her som har noen spørsmål... Håper noen av dere karer her inne kan hjelpe meg litt. 

 

Jeg er på jakt etter kjærligheten og har så langt prøvd meg på Tinder.. Kanskje ikke den beste plassen å lete, men verdt å prøve. Har kommet i kontakt med to hyggelige karer som jeg liker godt. Han ene er 26 år og han andre er 32 år... Han som er 26 er veldig kjekk og han virker utrolig skjønn, men er utrolig opphengt i å prate om sex. Han prater om sex konstant. Han som er 32 er litt på koseprat han også, men ikke så mye, og han hinter ikke til sex stadig vekk. Men han kaller meg ting som deilig, sexy og sånt. 

Massive varsellys på 26-åringen. Hold deg unna.

 

32-åringen er litt vanskeligere å lese, men er han også veldig overøsende med komplimenter?

 

Det er forresten uvanlig at en 23-åring går for noen over 30. Hva er grunnen til at du går så langt opp i alder?

Lenke til kommentar

 

 

Hei! 23 år gammel kvinne her som har noen spørsmål... Håper noen av dere karer her inne kan hjelpe meg litt. 

 

Jeg er på jakt etter kjærligheten og har så langt prøvd meg på Tinder.. Kanskje ikke den beste plassen å lete, men verdt å prøve. Har kommet i kontakt med to hyggelige karer som jeg liker godt. Han ene er 26 år og han andre er 32 år... Han som er 26 er veldig kjekk og han virker utrolig skjønn, men er utrolig opphengt i å prate om sex. Han prater om sex konstant. Han som er 32 er litt på koseprat han også, men ikke så mye, og han hinter ikke til sex stadig vekk. Men han kaller meg ting som deilig, sexy og sånt. 

Massive varsellys på 26-åringen. Hold deg unna.

 

32-åringen er litt vanskeligere å lese, men er han også veldig overøsende med komplimenter?

 

Det er forresten uvanlig at en 23-åring går for noen over 30. Hva er grunnen til at du går så langt opp i alder?

 

Alder har ikke alt å si. Mange ganger kommer man mye bedre overens med eldre folk.

Husk også at der er mange i 20års alderen som kun er ute etter ligg, og ikke langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

 

Det er forresten uvanlig at en 23-åring går for noen over 30. Hva er grunnen til at du går så langt opp i alder?

 

 

Er det uvanlig?

 

Det er kanskje ikke normen, men har ikke inntrykk av at det er uvanlig. 

 

Hører gjerne andre erfaringer.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei! 23 år gammel kvinne her som har noen spørsmål... Håper noen av dere karer her inne kan hjelpe meg litt. 

 

Jeg er på jakt etter kjærligheten og har så langt prøvd meg på Tinder.. Kanskje ikke den beste plassen å lete, men verdt å prøve. Har kommet i kontakt med to hyggelige karer som jeg liker godt. Han ene er 26 år og han andre er 32 år... Han som er 26 er veldig kjekk og han virker utrolig skjønn, men er utrolig opphengt i å prate om sex. Han prater om sex konstant. Han som er 32 er litt på koseprat han også, men ikke så mye, og han hinter ikke til sex stadig vekk. Men han kaller meg ting som deilig, sexy og sånt. 

Massive varsellys på 26-åringen. Hold deg unna.

 

32-åringen er litt vanskeligere å lese, men er han også veldig overøsende med komplimenter?

 

Det er forresten uvanlig at en 23-åring går for noen over 30. Hva er grunnen til at du går så langt opp i alder?

 

Alder har ikke alt å si. Mange ganger kommer man mye bedre overens med eldre folk.

Husk også at der er mange i 20års alderen som kun er ute etter ligg, og ikke langvarige forhold.

Tilsvarende er det mange menn i 30-årene som gjerne vil ligge med jenter i 20-årene for å få seg litt "ferskvare". Og ikke noe mer.

Lenke til kommentar

 

Bare ikke send bilder du ikke vil bli spredt på nett, sier nå jeg

Mhm... Det er ufattelig hvor mange low life menn som finnes.

 

 

Ja. Og det er ufattelig hvor enkelt det er å lure kvinner ved å gi noe de absolutt vil ha. Komplimenter..

 

Desperate folk fortjener hverandre.

 

Vanskelig å finne en perle i grisebingen. :hm:

Lenke til kommentar

Her var mange gode svar! Takk for svar alle sammen!! 

32 åringen har interessen dabbet av med. Har skjønt at snappene han sender meg ikke bare er forbeholdt meg (ser det på måten han skriver) og jeg snakker knapt med han nå.

 

26 åringen derimot.. Der skjer det ting. Vi skriver mye med hverandre og snakker om alt egentlig. Alt! Har skikkelig flotte samtaler med han, og jeg har kuttet ut å sende han dirty bilder (eller ikke like ofte som før iallefall). Han liker meg skikkelig godt og jeg liker han veldig godt. Jeg merker det på måten han skriver med meg på at han er genuint interessert, for han forteller masse om familien sin, jobben sin og er veldig på at jeg skal bli kjent med han. Vi har ikke snakket på telefon eller skypet så langt, men det tar vi med tiden. :) Vi er så trygge på hverandre, vi "lager oss" ikke til på bilder og sånt så vi har jo sett hverandre i alle mulige teite vinkler og jeg syns han er kjempe kjekk uansett, hehe. Og han syns jeg fortsatt er søt selv om jeg noen ganger ser fryktelig ut på bilder! :p 

 

Jeg vet det fulle navnet hans, vi er venner på FB og alt sånt. Jeg har litt lyst til å besøke han, og han vil gjerne ha besøk av meg også. Det passer ikke at han besøker meg, men tror det passer at jeg heller kommer til han. Det blir derimot litt stress og dyrt med hotellrom, siden han bor langt unna og om han har ekstra soveplass hos seg så lurer jeg på å høre om jeg kan sove hos han. 

 

Men hvor lurt er dette egentlig? Altså jeg vet at man kjenner aldri noen godt over nettet. Jeg er ikke redd for å sove hos han, men jeg er veldig godtroende også da. Jeg vet mye om han allerede og blir jo bare mer og mer kjent med han for hver dag som går. Han virker som en trygg og fin fyr, magefølelsen er veldig god. Vi har snakket om sex og sånt når vi møtes, og han sa at han vil det jeg vil. Vil ikke jeg første gangen vi møtes, så er det helt greit. Vil jeg, så er det helt greit. Alt er greit liksom. Føler vi kommuniserer kjempe bra.. Men som sagt så er jeg godtroende, jeg er på jakt etter kjærligheten.. Det er han også. Han vil liksom ha et typisk familieliv, gifte seg, få barn og sånt. Det har han snakket en del om. Han vil liksom slå seg til ro. Han bruker mye tid på å skrive med meg og bryr seg om meg, kan ikke forstå at han ville brukt så mye tid på det om han bare var interessert i sex? 

 

Hilsen trådstarter som prøvde å holde dette kort 



Anonymous poster hash: 6ab7a...c40
Lenke til kommentar

Du skal være veldig forsiktig med å danne deg for høye forhåpninger til noen du møter på nett. Man kan skrive mye rart bak et tastatur, og mange menn er flinke å spille på de rette strengene.

 

Du har jo sendt han dirty bilder, noe som er drivstoff for kåte folk på nett. For all del, kanskje du har rett, men ikke ha for store forhåpninger til ting på nett.

 

Ikke åpne deg for fort heller. Da blir du mer såret om det skulle vise seg og ikke være noe. Men det faktum at du sendte dirty bilder tidlig til han, gjør det enda vanskeligere å finne ut om det er grunnen til at han er interessert.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Du skal være veldig forsiktig med å danne deg for høye forhåpninger til noen du møter på nett. Man kan skrive mye rart bak et tastatur, og mange menn er flinke å spille på de rette strengene.

 

Du har jo sendt han dirty bilder, noe som er drivstoff for kåte folk på nett. For all del, kanskje du har rett, men ikke ha for store forhåpninger til ting på nett.

 

Ikke åpne deg for fort heller. Da blir du mer såret om det skulle vise seg og ikke være noe. Men det faktum at du sendte dirty bilder tidlig til han, gjør det enda vanskeligere å finne ut om det er grunnen til at han er interessert.

Ja, jeg er forsiktig med det. Jeg har vært borti noe lignende før og ble skuffet, så jeg danner meg ikke for høye forhåpninger/forventninger nå. Har liksom en sperre som ikke forsvinner før jeg har møtt han et par ganger, om du skjønner. 

 

Vell det er sant, men det virker jo kanskje som han er interessert i meg som person når han spør meg om andre ting? Liksom til å begynne med var det bare sexprat, men nå er det så mye mer.. Det er mye mindre sexprat, mer prat om oss og våres liv. Han virker genuint interessert i MEG og ikke kroppen min og sex. 

 

Og ja jeg vet jeg ikke burde være altfor godtroende, men vil jo ikke gå rundt å tro at alle bare vil ha sex heller, ikke sant. Det med dirty bilder var en feiltagelse egentlig, for jeg trodde ikke jeg kom til å få så stor interesse for han, men joda, jeg fikk visst det.. 

 

Anonymous poster hash: 6ab7a...c40

Lenke til kommentar

Og hva om han bruker alt det andre pratet fordi han ønsker å lure deg inn i en trygghet som gjør at du gir ham enda mer seksuelt? Det høres veldig rart ut at han er så "på" og ivrig etter sexprat, og plutselig gir det seg. Lukter strategi lang vei.

Det ga seg vell fordi JEG satte en grense og sa at jeg ikke er så komfortabel med det lenger, og at jeg har lyst til at vi skal fokusere mer på oss som personer fremfor bare sex siden jeg liker han godt. Dette var han enig i og respekterer vell egentlig bare det jeg vil virker det som. 

 

Hvor langt fra hverandre bor dere? Hvor bor dere?

Han bor på østlandet og jeg bor på sørlandet, er vell snakk om 7-8 timer fra hverandre.. 

 

Anonymous poster hash: 6ab7a...c40

Lenke til kommentar

32-åringen er litt vanskeligere å lese, men er han også veldig overøsende med komplimenter?

 

Det er forresten uvanlig at en 23-åring går for noen over 30. Hva er grunnen til at du går så langt opp i alder?

 

Ja, 32 åringen var det i begynnelsen. Men nå har interessen dabbet helt. Mistenker faktisk at han er i et forhold utifra noen andre observasjoner... :p 

 

Jeg liker modne menn og jeg har erfart at menn på min egen alder ikke er så veldig modne. Tiltrekkes litt av mer av de som er litt mer etablerte og har slått seg til ro med hus og bosted.. Men så ser jeg jo an mannen da, blir jeg tiltrukket av han og han er nesten 10 år eldre så er det greit det, er han bare noen få år eldre enn meg så er det ok også.. Alder er litt bare et tall egentlig 

 

Anonymous poster hash: 6ab7a...c40

Lenke til kommentar

 

Og hva om han bruker alt det andre pratet fordi han ønsker å lure deg inn i en trygghet som gjør at du gir ham enda mer seksuelt? Det høres veldig rart ut at han er så "på" og ivrig etter sexprat, og plutselig gir det seg. Lukter strategi lang vei.

 

Det ga seg vell fordi JEG satte en grense og sa at jeg ikke er så komfortabel med det lenger, og at jeg har lyst til at vi skal fokusere mer på oss som personer fremfor bare sex siden jeg liker han godt. Dette var han enig i og respekterer vell egentlig bare det jeg vil virker det som.

 

Jeg blir meget skeptisk. Men det er ditt liv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Correct me if Im wrong, men du virker naiv og desperat. Dårlig kombinasjon. Anbefaler deg å finne ut hva du virkelig interesserer deg for, delta på aktiviteter arrangert av likesinnede med samme interesser og møt mennesker på denne måten. Om du vil ha et Sundt og langvarig forhold så er dette den beste måten å gjøre det på. Vær sosial.

 

Den Internett date greia er en enkel løsning, som oftest ikke funker i lengden. Du skulle bare vist hvor manipulerende folk på nettet kan bli for å få seg et ligg.

 

Du kom på diskusjon for å få tips, og du har fått mange gode. Men det virker ikke som du tar det til deg. Men hey, its your life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...