Gå til innhold

Oktoberfest2016 - john petter - 24mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Bruker : john petter

 

Deltagernivå : Pingle

 

Utstyr : Canon 24mm f/ 2.8 IS og Canon 6D

 

 

Ny på dette,men har lenge hatt lyst, så jeg melder meg på i siste liten.

 

Ikke no spesielt tema,men det er jo høst og jeg er mye ute så da blir det vel deretter..

Kameraet er med stort sett overalt,så jeg velger å ta motivene på sparket og ellers gjøre som jeg vil :-)

 

Har noen bilder med 24 millimeteren fra de siste dagene,så da starter jeg med 3.okt.

 

Lykke til john petter  ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flotte høstblader, spesielt sammen med de uskarpe bladene i bakgrunnen. Bildet fungerer greit som det er, men kan også vurdere en beskjæring litt til venstre for bladene (ca. 4:5 format).

 

Nordlys blir aldri feil da, her slanger det seg også som en diagonal over bildet. Formoder at du holder til litt lenger nord enn meg. Må innrømme at jeg slet litt med å kjenne igjen karlsvogna på første blikk, siden du har fått frem temmelig mange stjerner her. Men når den først er identifisert er den ikke vanskelig å kjenne igjen.

Lenke til kommentar

Flotte høstblader, spesielt sammen med de uskarpe bladene i bakgrunnen. Bildet fungerer greit som det er, men kan også vurdere en beskjæring litt til venstre for bladene (ca. 4:5 format).

 

Nordlys blir aldri feil da, her slanger det seg også som en diagonal over bildet. Formoder at du holder til litt lenger nord enn meg. Må innrømme at jeg slet litt med å kjenne igjen karlsvogna på første blikk, siden du har fått frem temmelig mange stjerner her. Men når den først er identifisert er den ikke vanskelig å kjenne igjen.

Takk for forslag til beskjæring. Er nyttig at andre kan komme med innspill som man selv ikke ser i øyeblikket når man redigerer :-)

Bor i Andøy,vesterålen. Gode forhold for nordlys,så det kommer nok flere..

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarer.

Regner med at jeg skal få til å komme med endel bilder her (av ymse kvalitet). Men mulig det kommer til å skorte på å delta i diskusjon og kommentere andre sine bilder.

 

Oktober 8.

Er ganske så fasinert av disse trærne,som absolutt bærer preg av et hardt miljø..

Ble en god del bilder av disse og her er et av dem.

 

1/40.sek. - f/4 - Iso 100

 

post-307506-0-49677200-1476089959_thumb.jpg

Lenke til kommentar

8/10: Det ser temmelig værhardt ut, disse trærne er særdeles preget av den fremherskende vindretningen.

 

10/10: Synes bildet ut av flyvinduet kom bra ut jeg. Spesielt motoren og propellen. Det nærmeste jeg har vært Senja er et blikk over fra Harstad. Tror jeg må få tatt en tur ut dit.

 

11/10: Du kom ikke tomhendt hjem fra fargejakten. Lite sopp på mine kanter, kan ikke huske å ha sett noen rød fluesopp på lenge i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...