Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få nye dama til å komme?


Anbefalte innlegg

Hei! Var i et 4 års langt forhold fra 20-24 og hele forholdet har dama kommet. Dette måtte gjøres med stimulering av klitoris, til hun da kom. 

Dater en ny dame nå, og har hatt sex en del ganger. Hun skryter veldig av sexen, og sier at det er sykt bra hele tiden - men jeg vet jo at hun ikke kommer? Fordi ex'en visste jeg veldig når hun kom... 

Samtidig føler jeg at det viser dårlig selvtillit av å spørre "Hvordan kommer du? Hva vil du at jeg skal gjøre for at du skal komme?" og føler at dette presser henne til å måtte gjøre det?

Jeg har sagt at hun skal si ifra om det er noe hun liker skikkelig som hun vil at jeg skal gjøre, men hun sier alt er bra? Tips? La det være, eller faktisk spørre? 



Anonymous poster hash: d2ba4...898
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

For all del. Det er jo dumt å tro på dama når hun sier at hun har det bra. Spesielt idiotisk er det å tro at damer kan oppføre seg forskjellig når de kommer. Sist men ikke minst så er det viktigste i hele verden når det kommer til sex å mase på partneren om at vedkommende skal komme. Det er ingenting som tenner menn og kvinner mer enn det...

Lenke til kommentar

For all del. Det er jo dumt å tro på dama når hun sier at hun har det bra. Spesielt idiotisk er det å tro at damer kan oppføre seg forskjellig når de kommer. Sist men ikke minst så er det viktigste i hele verden når det kommer til sex å mase på partneren om at vedkommende skal komme. Det er ingenting som tenner menn og kvinner mer enn det...

Hva er det du driver med egentlig? Prøver du å være morsom?

 

Anonymous poster hash: d2ba4...898

Lenke til kommentar

TS: Takk for alle innlegg! 

 

 

 

For all del. Det er jo dumt å tro på dama når hun sier at hun har det bra. Spesielt idiotisk er det å tro at damer kan oppføre seg forskjellig når de kommer. Sist men ikke minst så er det viktigste i hele verden når det kommer til sex å mase på partneren om at vedkommende skal komme. Det er ingenting som tenner menn og kvinner mer enn det...

Enig i det du sier! Altså kan jo være at hun mener virkelig at ingenting trengs å endres, og isåfall så sier hun ifra. Nå skal det nevnes at vi ikke har blitt så veeldig kjent enda, så kan være hun åpner seg mer etterhvert. Men ja, vil ikke mase på at hun skal kunne komme. Jeg er bare veldig glad i å gi, og vil at hun skal få maks nytelse.



Anonymous poster hash: d2ba4...898
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Henger meg på "spør-bølgen". Prøv å vinkle det slik at det ikke legger press på henne. Det tok litt tid før dama begynte å komme når vi først begynte. Det tar gjerne litt tid før man blir vandt til hverandre og klarer å senke skuldrene nok.  Det kan jo også hende du ikke bruker laaaang nok tid der nede. Noen jenter kommer raskt og av hva som helst, mens andre krever høy intensitet på akkurat det rette bittelille stedet over lang tid. #krampeitunga #bepatient

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Åh... jeg kjenner meg så igjen i dama di. Jeg styrte og knotet i årevis før jeg endelig klarte å si i fra hva jeg likte og at i perioder var det rett og slett bare umulig. Og at det ikke gjorde noe, for alt handler ikke om orgasmer. Aner du hvor kleint det kan være å si feks "nei du, du trykker for hardt og jeg er sensitiv, føler jeg MÅ komme og klarer det ikke da." Etc. Er supervanskelig å si i fra.

 

Du må bare ta det opp. Jeg kan enda være dårlig på akkurat det der, og har en vibrator som liksom får meg til å komme uansett. Så om hun absolutt sliter med dette, foreslå at hun bruker en vibrator på seg selv under forspillet. Er lettere når man selv får ta litt kontrollen og lære seg å få orgasmer med andre til stede. Så kan man begynne å lære opp partneren til å gjøre akkurat hva du liker.

 

Spør hvordan hun gjør det selv. Jeg må ofte fokusere, og blir jeg ufokusert så ramler jeg bare helt ut og klarer ikke komme. Det er så frustrerende når man ligger der og vrir seg i nytelse men ikke klarer å nå klimaks, herregud. Men ja, spør henne hvordan hun ville gjort det selv. Det er ingen fare om hun får seg selv til å komme under forspill. Kanskje kan du fingre henne litt, utforsk. Er veldig rart å si "nei, det der funka ikke." Men det må til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...