Gå til innhold

Hvem er Dacota?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en liten mus på Expert. 

 

https://www.expert.no/data/tastatur-og-mus/mus/dacota-optical-mouse/p-215748/

 

Det var et spontant kjøp uten noe særlig forhåndssjekk.

 

Jeg irriterer meg over at tommelknappen som jeg vanligvis bruker som en "tilbake"-knapp, her fungerer som en "bytt fane"-knapp. Sjekket først PC - ingen installerte filer eller muligheter for å endre oppsett så jeg tenkte at det finnes sikkert et sted jeg kan laste ned neo software for å endre det.

 

Det har medført en halvtime med bortkastet frustrasjon!!

 

HVEM ER DACOTA?

Jeg har søkt alt... Dacota software, dacota gaming, dacota drivers, dacota ditt, dacota datt. får opp en hel haug med annonser på gaming muser . INGEN nettsider.

 

Så spørsmålet er - vet noen hjemmesiden til denne produsenten???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan laste ned via windows sine sider en driver for "optical" muser, du burde finne ut av keybindings osv der.

 

Forøvrig så ser dette ut som et dumt kjøp, finner ingenting bra på Dacota utenom det ene tastaturet så ser "helt-ok" ut.

 

Er også programmer på nettet som identifiserer musen din samt pcen din, Speccy.

 

Finner ingenting jeg heller angående "DACOTA." Virker litt snålt. :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei. Snakka med Power om Dacota. 

Dette skrev de:

Hei, Dacota er et merke vi er svært stolte av å være leverandører av. Dette er produkter av høy kvalitet til lavere priser da grunnet at POWER produserer disse. Disse varene er til å finne ved siden av andre produsenter, blant annet Logitech hos oss. Dette er et godt alternativ for mange hvis ikke bedre. Avslutter nå saken din hos oss på kundesenteret ettersom dette er besvart. Kontakt oss gjerne igjen hvis du skulle lure på noe mer. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Henry POWER Kundeservice 

 

Helt rævva merke som stjeler design fra andre.

Så, power sitt eget merke men designet til logitech. Musematta dems er sandpapir.

 

Anbefales ikke.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...