Gå til innhold

Hvilken dvd-brenner?


Christer1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, kjøp hva dere vil for meg.

 

Men kom ikke etterpå og klag på at platemerke "X" ikke funker på riktig hastighet eller er uleselig etter brenning, eller feilbrenner osv. ;)

 

Se selv hvor mange tråder det er om disse NEC brennerene som har et eller annet med platestøtte å gjøre.......... se så om du finner en tråd om pioneer DVR-106 og plate støtte?

 

Personlig hadde jeg ikke kjøpt NEC eller LG ihvertfall...... (nå er jeg så heldig at jeg får DVD-Brennere til test - og slipper stort sett å kjøpe dem - en annen fordel er da også at jeg har GRUNDIG ( = ikke dinside/pcworld test, de er for simple) testet brennerene og vet hvile jeg vil anbefale og ikke anbefale).

 

Goggi: LG funker ikke med den nye datawrite redtop v2 DVD-R platene......

Lenke til kommentar
Jaja, kjøp hva dere vil for meg.

 

Men kom ikke etterpå og klag på at platemerke "X" ikke funker på riktig hastighet eller er uleselig etter brenning, eller feilbrenner osv. ;)

 

Se selv hvor mange tråder det er om disse NEC brennerene som har et eller annet med platestøtte å gjøre.......... se så om du finner en tråd om pioneer DVR-106 og plate støtte?

 

Personlig hadde jeg ikke kjøpt NEC eller LG ihvertfall...... (nå er jeg så heldig at jeg får DVD-Brennere til test - og slipper stort sett å kjøpe dem - en annen fordel er da også at jeg har GRUNDIG ( = ikke dinside/pcworld test, de er for simple) testet brennerene og vet hvile jeg vil anbefale og ikke anbefale).

 

Goggi: LG funker ikke med den nye datawrite redtop v2 DVD-R platene......

Må ha en som går ann å kjøpe i butikken tror jeg.. Vet ikke om de vil kjøpe noe igjennom internett. Aner ikke. Derfor jeg prøver å se på de som er på komplett.no , De har jo en butikk ikke lang unna oss. Elkjop og lefdal er helt greit det å, men har ikke sett så mange bra brennere der til ca,1500 kr. Ligger på 2200kr der, tror jeg..

 

Kan jo skrive fler på ønske lista.

 

Kunne godt tenkt meg Pioneer DVR-106 som du sa.. :thumbs: Er ikke akuratt mange steder som har den da. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...