Gå til innhold

[Løst] Ikke nok lagringsplass


PatosB300

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke oppdatert mine apper på grunn av at det "Ikke er nok lagringsplass".

 

Mobilen har 16GB innebygget minne, men jeg har et SD-kort på 64GB som er nesten tomt. Dessverre er det bare 4 apper som jeg får lov til å flytte over. Jeg har egentlig veldig få apper innstallert.

 

Her er oversikten over Enhetsminnet:

 

Systemminne: 4,12 GB

Brukt plass: 3,94 GB

Mellomlagrede data: 7,16 GB (Er denne trygg å tømme?)

Diverse filer: 338 MB

Tilgjengelig plass: 462 MB

 

I tillegg til SD-kortet som har 47,60 GB tilgjengelig plass.

 

På forhånd takk for alle tips  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg ville ha startet med å tømme mellomlagrede data. ETTER at du har flyttet mediefiler over til minnekortet ditt OG tatt en backup av minnekortet til PC. Hvis du har en musikktjeneste, endrer du innstillingene til å lagre på minnekort.

Lenke til kommentar

Tøm det du kan av filer den tillater å slette. Deretter går du igjennom app listen og fjerner ting du ikke bruker, samt eventuelle apper som bruker hinsides med plass (spill f.eks).

 

Jeg har aldri støtt på problemer ved å kun sette Kamera og Spotify til å bruke minnekortet. Alt annet har alltid kjørt på sentral lagring hos meg. Men jeg tipper det må være noen ekstreme apper eller ekstrem caching av dem som er synderen her. 

Lenke til kommentar

Da har problemet oppstått igjen. Det tok ikkje lang tid..

 

Eg har nå brukt Smart Switch for å ta backup. Fikk ikkje opp min telefon i Samsung Kies.

 

Nå er:

Systemminne: 4,12 GB

Brukt plass: 4,22 GB

Mellomlagrede data: 7,03 GB

 

Diverse filer: 139 MB

Tilgjengelig plass: 506 MB

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...