Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - smort1 - 27mm F2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at fjellrekka står der ennå, men nå venter jeg bare på at du tar båten over slik at vi får se disse fjellene på nært hold. Kommer det til å skje i denne festen tro?

Takker, k.n.b! :)  Blir nok ikke noen fjordkryssing med det første, så tror ikke det blir under disse festdagene (travelt opptatt på "rette" siden av fjorden, vettu...)..  ;)

Lenke til kommentar

Fin vri på bilde 1 - kjenner godt utsikten, jeg også, og denne hadde et nydelig lys fra himmelen.

 

Er det et X-T2 på vei? ;)

Takker, Bykatt! :)  Sitter foreløpig på gjerdet, men godt mulig jeg "mister balansen", om ikke så brått...  ;)  

Endret av smort1
Lenke til kommentar

 

Fin vri på bilde 1 - kjenner godt utsikten, jeg også, og denne hadde et nydelig lys fra himmelen.

 

Er det et X-T2 på vei? ;)

Takker, Bykatt! :)  Sitter foreløpig på gjerdet, men godt mulig jeg "mister balansen", om ikke så brått...  ;)  

 

 

Det er vel knapt mulig å oppdrive et X-T2 for tiden heller. Men det må være fristende om man er i markedet. Hvilket jeg ikke er. Tror jeg.

Lenke til kommentar

12/10: Grafisk og stilig bilde av et motiv som fort kan unngå blikket til noen som ikke er i fotomodus.

 

13/10: Solid avsløring av en dekkoperasjon. Men spørs om det opprettes en Nobel-pris i foto for det da...

 

14/10: Du er visst i musikkmodus nå. Utrolig frodig innramming av noe som vanligvis fremstår mer industrielt kjølig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...