Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - smort1 - 27mm F2.8


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

1: Har jeg sett denne utsikten før? :)  Ikke noe feil med det med det "krydderet" rundt fjellene i bakgrunnen. Tåke, fjell og skiftende lys er snadder.

2: Umulig å se noen frostskader i hvert fall. Fin kontrast med den vare rosafargen mot det sterkere grønne.

3: Dette er nok det jeg liker best så langt, og som de andre er inne på så er det spurven som gjør bildet. Den bryter opp det som ellers "bare ville vært en speiling", og vi får dermed to virkeligheter på en gang.

4: Bortsett fra et godt komponert bilde, så er det en flott gjentakelse med "fjellet" i forgrunnen mot fjellene i bakgrunnen.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

1: Har jeg sett denne utsikten før? :)  Ikke noe feil med det med det "krydderet" rundt fjellene i bakgrunnen. Tåke, fjell og skiftende lys er snadder.

2: Umulig å se noen frostskader i hvert fall. Fin kontrast med den vare rosafargen mot det sterkere grønne.

3: Dette er nok det jeg liker best så langt, og som de andre er inne på så er det spurven som gjør bildet. Den bryter opp det som ellers "bare ville vært en speiling", og vi får dermed to virkeligheter på en gang.

4: Bortsett fra et godt komponert bilde, så er det en flott gjentakelse med "fjellet" i forgrunnen mot fjellene i bakgrunnen.

Takker, k.n.b! :) Skal ikke se bort fra at det dukker opp flere både kjente og ukjente motiver... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...