Gå til innhold

De som virkelig vet hvordan ting er...


Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

http://brain-terminal.com/topics/video.html

 

Se her på noen videoklipp om den liberale stammen.

Her får du bl.a. se hykleri, ufattelig dumskap, sinnsyke folk (mentalt syke altså, ikke tull engang), jøde-hatere, og rett og slett folk som er skikkelig "med" på hva som skjer i verden...

 

:thumbs:

 

Latterkule alle sammen.

Bare for å vise hvordan (deler?) av denne "klanen" tenker, oppfører seg, og motsier seg selv hele tiden...

 

Mine favoritter: når antikrigsdemonstranter holder taler om ytringsfrihet og at staten tar den fra dem og sensorerer dem, mens de prøver å holde unna kameramannen fordi han er "konservativ"... "Why are you censoring me? Why won't you let me film??" :laugh:

 

Når antikrigsdemonstranter snakker om krenkelse av privatlivet av bl.a. John Ashcroft, mens de prøver å jage unna "konservative" demonstranter og tar ned bilnummeret deres selv om de ikke har gjort noen ting som helse (overvåkning???? nei... trodde det var bare Ashcroft og Bush som drev med det!?)

 

Og til slutt, folk som ikke kan svare på hvordan man ellers skule løse problemet i Irak. Eksempel:

"Um... well.... I think we... um.... that... war definitely isn't the answer..."

"Um... well you see... uhm... errr.... I don't really know..."

 

Folk som ikke kan svare på hvorfor de hater dette og dette, hvorfor de støtter dette og dette, hvordan ting ellers kunne gjøres... nope, får ikke noe svar ut av disse folkene...

 

Minne til selv: kjøp en "IT'S ABOUT THE OIL STUPID!" t-skjorte.

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Jeg glemte å nevne noe alle disse folkene på videoklippene har... hysteriks paranoia...

 

Han som filmet ble satt ut som om han var fra CIA for å hente inn etterretning om dem...

 

:roll:

 

"This provocator is doing intelligence gathering!"

 

Det er et fint intervju med Michael Moore der også, hvor han bl.a. sier at hans filmer er subjektive og ikke objektive. Bare for de som tror det han skriver er faktisk ment å være lest som fakta...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Selv om noe er subjektivt kan det fremdeles være fakta. . .

 

Hvorfor bryr du deg så mye om dette her igrunn? Er det ett forsøk på å sverte venstresiden? Du vet like godt som meg at det finnes tullinger både til høyre og venstre.

Nei, det finnes ikke slike eksempel av "høyresiden" siden de ikke går rundt å lager sånne demonstrasjoner...

De er mer "siviliserte". :tease:

 

Det finnes sikkert en del "raringer" på høyresiden også, men de holder seg iallfall hjemme og gjør ikke idioter ut av seg i offentlighet...

 

Ja, jeg stemte AP. Hvorfor? Fordi jeg ikke er konservativ :wow:

 

Vet at det er :wow: å høre noen som er egentlig "senter" eller egentlig ganske liberal være for krigen, men det er fordi jeg ikke tar sider av et tema basert på politikk, men på fakta.

 

Jeg er pro-life, jeg er for mange sosialistiske ting for samfunnet (som gratis/rimelig utdanning), etc, etc.

 

Det forhindrer meg ikke i å "krysse over" til noe som anses å være en "neo-con" krig, noe det ikke er.

 

Jeg har alltid mislikt Bush, men jeg har aldri HATET han.

Folk på venstresiden er så blindet av deres HAT for denne ene mannen at de ikke kan se logisk på noen ting lenger.

 

Jeg og noen jeg snakker med fra CA går rundt noen ganger på diverse forum og ser på folk som drar inn Bush og slikt i alle slags tema, uansett om det engang handler om politikk i det hele tatt.

 

I et tema om hvaler som grunnet i Australia, klarte disse psykopatiske menneskene å lage det om til noe om Bush.

Det er SYKT.

 

Det er det jeg har lyst å få fram med dette tema, og med de videoklippene i linken.

 

Når skal folk åpne øynene og tenke rasjonalt igjen?!!

Lenke til kommentar
Selv om noe er subjektivt kan det fremdeles være fakta. . .

 

Hvorfor bryr du deg så mye om dette her igrunn? Er det ett forsøk på å sverte venstresiden? Du vet like godt som meg at det finnes tullinger både til høyre og venstre.

Nei, det finnes ikke slike eksempel av "høyresiden" siden de ikke går rundt å lager sånne demonstrasjoner...

De er mer "siviliserte". :tease:

Det finnes ikke noe mer sivilisert enn en demonstrasjon mot urettferdighet i verden. Det finnes ikke noe mer sivilisert enn en demo som utvikler seg til en okkupasjon av stortinget!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Ehm... OK...

Så det er altså sivilisert å gå rundt på gata og skrike, gå naken, og ha på seg rare klær og kostymer...?

Ja vel...

 

Kanskje disse folkene skulle heller bruke kreftene sine på å få fram en politiker som kunne forandre ting i deres måte, isteden for å gå rundt med plakater og være hyklere...?

 

Det hadde vært sivilisert det...

Lenke til kommentar
Jeg glemte å nevne noe alle disse folkene på videoklippene har... hysteriks paranoia...

 

Han som filmet ble satt ut som om han var fra CIA for å hente inn etterretning om dem...

 

:roll:

 

"This provocator is doing intelligence gathering!"

 

Det er et fint intervju med Michael Moore der også, hvor han bl.a. sier at hans filmer er subjektive og ikke objektive. Bare for de som tror det han skriver er faktisk ment å være lest som fakta...

LOL... Så hvem er det vi snakker om?

Lenke til kommentar
Ehm... OK...

Så det er altså sivilisert å gå rundt på gata og skrike, gå naken, og ha på seg rare klær og kostymer...?

Ja vel...

civ·i·lized#  Showing evidence of moral and intellectual advancement; humane, ethical, and reasonable

 

Folkene gjør dette fordi at de har moral, er humane og intelektuelle.

 

Det kan virke som om du har noe mot nudister/naturister og folk med "merkelig" klesstil.

 

Sansynligvis er det mange politikere som har samme meninger som dem, men å vise sinme meninger har da aldri vært usivilisert. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

De demonstrantene, spesielt de som ble intervjuet i linken min, har svært få av kriteriene av å være "sivilisert"...

 

Har ikke noe imot nudister, men de kan vel gjøre det hvor det ikke krenker andre folk...

 

"Merkelig" klesstil mener jeg hvor folk praktisk talt ser ut som de er på karnival.

 

Er ikke usivilisert å vise sine meninger, men måten man gjør det på kan være enten sivilisert eller usivilisert, og budskapet må også testes for å være sivilisert.

 

Folk som støtter palestinske terrorister, vil la irakere råtne under Saddam, og sier at Bush er Hitler er hverken:

 

humane, etiske, intellektuelle, morale, eller fornuftige

 

Ergo, ikke siviliserte.

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...