Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit å spørre venninne om hvordan det går?


Anbefalte innlegg

Jeg ble singel for ikke så lenge siden og har bestemt at jeg ikke skal ta noe kontakt.

Jeg lurer bare på hvordan det går med henne og om hun har det bra. Er det greit å sende en melding til venninna hennes på facebook og spørre om det går bra med henne? Jeg er venn med henne, men vi har nesten ikke prata.

 

Jeg vil ha henne tilbake, men jeg vil ligge litt lavt en stund :)

 

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta kontakt med eksen din eller la vær.... ikke smyg rundt blant venninnene hennes, hvis det er så ille at dere ikke kan snakke sammen engang så burde du vente litt eller noe. Hold din og din ex sine private samtaler mellom dere, ikke involver venner inn i ditt forholds mest private temaer... det er en uting

Endret av guest_anon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvis du dumpet henne så holder du deg så langt vekke som overhode mulig. Alt annet er å være en dass.

 

Det er ikke å være en dass, hvis han oppriktig bryr seg om henne og lurer på om hun har det bra.

 

Jeg er enig, dog nå vet en jo ikke omstendighetene rundt hvorfor det ble slutt - men jeg ville nok ha ligget lavt en periode og heller spurt ved en senere anledning om det da går an å snakke sammen (om det i det hele tatt er aktuelt?).

 

Folk sier og gjør de merkeligste tingene når de er såret, eller på annen måte er ute av seg selv.

Lenke til kommentar

Nei, hun dumpet på en måte meg. Begge har følelser for hverandre, men hun vil ikke prate...

Vil bare høre om det går bra

 

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

 

Hun vil ikke prate = ikke ta kontakt. Du lurer på hvordan hun har det = ta kontakt. Så å spørre venninna er vel en fin middelvei?

At venninna kanskje sier det til X'en har vel ikke noe å si? Har det ikke noe å si for deg at X'en får vite at du har spurt om det går bra med henne så send en kort beskjed, tenker nå jeg :)

Lenke til kommentar

tror ikke du vil høre svaret du får....

 

 

"hvordan går det med henne?".....

 

hun har nettopp kommet seg ut av et forhold hun ikke ville være i og endelig fått exen på avstand, shes doing fuckin fantastic!

 

Hva forventer du å få som svar? at hun har det fælt? isåfall er det REN løgn....

Hun vil være med meg, men det er et par ting som vi ikke har fått fiksa enda. Så nei, tror ikke hun har det "fantastic"

 

Tenker jeg bare gjør det. Jeg kjenner selv at jeg hadde blitt litt glad hvis det hadde vært motsatt. Jeg gjør ihvertfall ikke noe galt. :)

 

 

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

Lenke til kommentar

Jeg hadde sendt melding.

 

Fordi yolo.

 

Enten hadde jeg lært at det jeg gjør er totalt idiotisk.

 

Eller at det var koselig, og at ting ikke var så ille og jeg hadde klart å legge tankene mine på is.

 

Vi som er dumme må nok skjønne at det er "feil" å bry seg om mennesker man bryr seg om et par ganger før man forstår at det er "feil."

Lenke til kommentar

tror ikke du vil høre svaret du får....

 

"hvordan går det med henne?".....

 

hun har nettopp kommet seg ut av et forhold hun ikke ville være i og endelig fått exen på avstand, shes doing fuckin fantastic!

 

Hva forventer du å få som svar? at hun har det fælt? isåfall er det REN løgn....

Hun vil være med meg, men det er et par ting som vi ikke har fått fiksa enda. Så nei, tror ikke hun har det "fantastic"

 

Tenker jeg bare gjør det. Jeg kjenner selv at jeg hadde blitt litt glad hvis det hadde vært motsatt. Jeg gjør ihvertfall ikke noe galt. :)

 

Anonymous poster hash: fb8e7...a2d

 

Drit i de negative folka som sier du ikke bør spørre hvordan det går. De hadde sikkert spamma dama på FB, Snapchat og SMS til de hadde fått en telefon av onkel politi hvis de var i din situasjon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...