Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Voldelig vekter


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Om TS sin historie er riktig er denne vekteren på ingen måte en fyr som bør jobbe i bransjen.

Helt riktig, men bransjen er jo full av dem. Er jo bare å bruke en lørdags formiddag å se hvordan disse folka underholder seg selv ved å trakassere rusmisbrukere f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Om TS sin historie er riktig er denne vekteren på ingen måte en fyr som bør jobbe i bransjen.

Helt riktig, men bransjen er jo full av dem. Er jo bare å bruke en lørdags formiddag å se hvordan disse folka underholder seg selv ved å trakassere rusmisbrukere f.eks.
Nå har jeg faktisk tilbragt fem år i bransjen, og har aldri sett noe slikt. Jeg vet det finnes råtne epler, men omfanget av problemet er latterlig overdrevet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om TS sin historie er riktig er denne vekteren på ingen måte en fyr som bør jobbe i bransjen.

Helt riktig, men bransjen er jo full av dem. Er jo bare å bruke en lørdags formiddag å se hvordan disse folka underholder seg selv ved å trakassere rusmisbrukere f.eks.
Nå har jeg faktisk tilbragt fem år i bransjen, og har aldri sett noe slikt. Jeg vet det finnes råtne epler, men omfanget av problemet er latterlig overdrevet.

 

Jeg har hatt 8 år, og er ganske enig.

De FÅ (som blir mer korrekt ord å bruke), som faktisk ikke klarer å oppføre seg (uniformjager, cowboy, hva-enn-du-måtte-kalle-det), blir raskt luket ut. Har vært borti én person som virkelig var der på feil premisser. Han jobbet ikke engang ut skiftet sitt før han ble beordret av objektleder om å forlate stedet og aldri returnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

......

 

Hvordan går jeg fram med anmeldelsen? Går ned til politistasjonen og sier jeg skal anmelde en vekter?

 

Takk for svar.

 

Anonymous poster hash: fc045...547

Dette er derfor du drar på byen med venner, du trenger noen som kan dekke ryggen din. Hva tror du hadde skjedd hvis vekteren hadde satt kveletak på han som dyttet deg, jo afrikaner-vennen hans hadde uskadeligjort vekteren og kommet seg i sikkerhet med vennen sin.

Lenke til kommentar

 

Om TS sin historie er riktig er denne vekteren på ingen måte en fyr som bør jobbe i bransjen.

Helt riktig, men bransjen er jo full av dem. Er jo bare å bruke en lørdags formiddag å se hvordan disse folka underholder seg selv ved å trakassere rusmisbrukere f.eks.

 

 

Etter ni år i bransjen har jeg aldri opplevd vektere som har trakassert rusmisbrukere. Om man bestemt og høflig ber en rusmisbruker om å forlate et privat område, så er ikke det trakassering, og det er som regel eier av eiendommen som ønsker det.

 

Jeg vil forøvrig anbefale alle om å se TV-serien som heter Oslo S. Der får man et godt innblikk i hvordan vektere med god erfaring håndterer vanskelige situasjoner. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Om TS sin historie er riktig er denne vekteren på ingen måte en fyr som bør jobbe i bransjen.

Helt riktig, men bransjen er jo full av dem. Er jo bare å bruke en lørdags formiddag å se hvordan disse folka underholder seg selv ved å trakassere rusmisbrukere f.eks.

 

 

Etter ni år i bransjen har jeg aldri opplevd vektere som har trakassert rusmisbrukere. Om man bestemt og høflig ber en rusmisbruker om å forlate et privat område, så er ikke det trakassering, og det er som regel eier av eiendommen som ønsker det.

 

Jeg vil forøvrig anbefale alle om å se TV-serien som heter Oslo S. Der får man et godt innblikk i hvordan vektere med god erfaring håndterer vanskelige situasjoner. 

 

Jøss... Still deg opp på plata og andre steder og få nye impulser. Jeg snakker ikke om å snakke til, men om å begynne en samtale med å sparke, dytte, være nedsettende og generelt "høy og mørk". Joda, det er bedre enn det gale 80-tall, men pokker meg det er mye grums i den bransjen enda. Ufattelig mange med et elendig selvbilde som prøver å reparere det med å trakassere andre. For ikke å snakke om de empatiløse halvpsykopatene som også trekkes til bransjen som fluer til fluepapir.

 

Jeg foretrekker heller å se den uredigerte virkeligheten enn et tilrettelagt og spesialklippet promoprogram til det som fremdeles er en bransje en virkelig bør unngå å bli utsatt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...