Gå til innhold

NfsUnderground drift topscore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer 78K totalt og min beste drift (i en sving) er vell 9,900. Dette var faktisk med Honda Civic :D Jeg fikk Nissan Sentra i går natt, men jeg nådde ikke å teste den så veldig mye fordi jeg var jævli trøtt (nå sitter jeg i halv svime på jobbe og gjesper :laugh: )

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

RX-7èn var ond på drifting! Ingenting slår vel bakhjulsdrift når det gjelder å drifte!

 

Beste kombo var på over 50K mens topp lå¨på rundt 300K!

 

 

Spillet er jeg nå dritt lei av siden dette er et av de mest ensidige spillene jeg har spilt på en stund! Bare samme greia hele tiden! For lett å bli god, og får dårlig upgrade mulighet!

 

Og ja selv om jeg er veeeeldig interressert i bil så syntes jeg ikke dette spillet infridde! Mekker som en galing på min F&F bil selv! Så det har nok lite med det! Har man mulighet til å drive med The Real Deal blir ikke dette så veldig interressant!

Endret av dreadful
Lenke til kommentar

hehe.. til dere som synest det er et lett spill.. dere kan da ikke ha rundet det på hard.. det er rett å slett ikke så lett når du begynner å komme litt ut i spillet..

er kommet til 107/111 spillt gjennom alle på hard (det var ikke det letteste NFS spillet)... På drift er rekorden min sammenhengende 37853 :D

Mazda mx 5 miata.. på et vanlig race i Underground modus.. 4 lap

endte tilsammen på 259000

synset dette spillet er konge bra..

 

 

Til dreadful: viss du ikke synest det er nok detaljer i spillet så må du prøve

Street Legal Redline Racing (Street Legal 2)

Drit kult spill... her får du justere ALT på bilen.. kjøpe nye deler og bygge om bilen totalt. du får gjøre alt fra å bytte veiv og kamaksling til å justere dekk trykk og blandings forhold i bensin.. KONGE SPILL :thumbs:

Lenke til kommentar

 

Til dreadful: viss du ikke synest det er nok detaljer i spillet så må du prøve

Street Legal Redline Racing (Street Legal 2)

Drit kult spill... her får du justere ALT på bilen.. kjøpe nye deler og bygge om bilen totalt. du får gjøre alt fra å bytte veiv og kamaksling til å justere dekk trykk og blandings forhold i bensin.. KONGE SPILL :thumbs:

Kommer noen nye patcher til Redline a? Når jeg testa det var spillet no sinnsykt buggete.

Lenke til kommentar

 

Til dreadful: viss du ikke synest det er nok detaljer i spillet så må du prøve

Street Legal Redline Racing (Street Legal 2)

Drit kult spill... her får du justere ALT på bilen.. kjøpe nye deler og bygge om bilen totalt. du får gjøre alt fra å bytte veiv og kamaksling til å justere dekk trykk og blandings forhold i bensin.. KONGE SPILL  :thumbs:

Kommer noen nye patcher til Redline a? Når jeg testa det var spillet no sinnsykt buggete.

Kommet 4 patcher til spillet..

Du finner dem på invictus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...