Gå til innhold

TEK Ekstra verdt det lenger?


Anbefalte innlegg

Til moderator: kan flyttes om nødvendig

 

Da Tek først begynte med sine Ekstra-artikler synes jeg det var så mange bra artikler at jeg fant det verdt de 30 kr pr. mnd. det koster å lese disse sakene. Da var det gjerne nyheter eller rapotasjer man ikke fant andre steder der journalistene reiste til en plass for å dekke hva de drev med fra et dyptgående teknisk perspektiv. Det være seg NRK, Telenor eller andre de besøkte. Nå har de tapt seg kraftig og lagt seg på latsiden. Kanskje det er ledelsen som har brukt pengene til andre ting. Men nå er jeg på nippet til å si opp abonnementet. Jeg håper naturligvis det er nye dyptgående artikler med egne intervjuer og høyoppløste bilder og video tatt av journalistene på vei snart. Men jeg gidder ikke å vente lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker denne, har vurdert tek ekstra, men har aldri blitt noe av, er enig at dette er bortkastet penger.

Hadde dere vurdert http://www.insidetelecom.no/

kunne jeg tegnet et års avtale til 500 kr året.

 

Da det koster i dag Pris: kr. 3390,- eks. mva. per år.

Som er urimlig pris for en privatperson.

 

Så hvis du sier opp tror jeg ikke det gjør noe, har ikke noe mot reklame, så sant det ikke er svindel.

Men en del reklame sier du har vunnet iphone krev beløpet til kr 150 kr i frakt ved betaling med kredittkort.

Det er helt klart svindel.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg sa opp mitt tek ekstra abonnement. Var abonnement fra starten da det kostet 30kr. Syntes det var veldig bra til å begynne med, men så ble det veldig få nye gode saker. Det er hvertfall ikke verdt 50,- mnd som det koster i dag. imo

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg sa opp mitt tek ekstra abonnement. Var abonnement fra starten da det kostet 30kr. Syntes det var veldig bra til å begynne med, men så ble det veldig få nye gode saker. Det er hvertfall ikke verdt 50,- mnd som det koster i dag. imo

Jeg har sakt opp også... Når det tar flere månder før det kommer nye artikler så blir det så feil å betale hver måned... Kommer det en artikkel jeg har lyst til å lese så er det jo bare å melde seg inn igjen for så å melde seg ut etterpå. Bør det være slik? NEI. Er det blitt slik? Dessverre JA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

Jeg sa opp mitt tek ekstra abonnement. Var abonnement fra starten da det kostet 30kr. Syntes det var veldig bra til å begynne med, men så ble det veldig få nye gode saker. Det er hvertfall ikke verdt 50,- mnd som det koster i dag. imo

Jeg har sakt opp også... Når det tar flere månder før det kommer nye artikler så blir det så feil å betale hver måned... Kommer det en artikkel jeg har lyst til å lese så er det jo bare å melde seg inn igjen for så å melde seg ut etterpå. Bør det være slik? NEI. Er det blitt slik? Dessverre JA

 

Og hva skjedde med gratis spillene man fikk hver måned?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det var litt forvirrende nå, og vet ikke om jeg er blitt helt klok enda.

Det kan se ut som der er 2 forskjellige Ekstra nå. Et TU ekstra, og et Tek ekstra.
For da jeg skulle fornye medlemskap fikk jeg et til kr 1690 pr år. Men det var visst feil
og hadde noe med overgang av eiere hvis jeg forsto det riktig.
Men det så som samme ekstra som var fra TEK. og det er til 499 pr år. Fikk det forandret siden
det skjedde en feil.
Men er det TU eller TEK som har med diskusjon.no å gjøre nå?
Var sikker på de sa det motsatte, men det ser jo ut som TEK linken er borte mens TU står der.
Men hører ekstra til diskusjon.no og til både TEK og TU, eller tilhører det bare en av de
eller er det to forskjellige Ekstra?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det var litt forvirrende nå, og vet ikke om jeg er blitt helt klok enda.

 

Det kan se ut som der er 2 forskjellige Ekstra nå. Et TU ekstra, og et Tek ekstra.

For da jeg skulle fornye medlemskap fikk jeg et til kr 1690 pr år. Men det var visst feil

og hadde noe med overgang av eiere hvis jeg forsto det riktig.

Men det så som samme ekstra som var fra TEK. og det er til 499 pr år. Fikk det forandret siden

det skjedde en feil.

Men er det TU eller TEK som har med diskusjon.no å gjøre nå?

Var sikker på de sa det motsatte, men det ser jo ut som TEK linken er borte mens TU står der.

Men hører ekstra til diskusjon.no og til både TEK og TU, eller tilhører det bare en av de

eller er det to forskjellige Ekstra?

 

Gamer.no (TU) har link til Forum (diskusjon.no). Det har ikke TEK.no lenger. Så forumet ser altså ut til å tilhøre TU.

 

Ser ut til at Tek Ekstra er knyttet opp til Tek.no som nå er en del av VG. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...