Gå til innhold

Lastet akkurat ned Steam, men synes det er stive priser på spill.


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

WoW selges ikke via Steam, det kjøpes via Blizzard's butikk.

 

Jeg vil anta at WoW ikke vil kjøre bra. Du må hvertfall sette all grafikk til minimum som ikke ser veldig bra ut. Men når du har kjøpt det så kan du installere det på en annen PC hvis det ikke finker på din. Men du kan ikke være logget på samme konto to steder samtidig, selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

WoW selges ikke via Steam, det kjøpes via Blizzard's butikk.

 

Jeg vil anta at WoW ikke vil kjøre bra. Du må hvertfall sette all grafikk til minimum som ikke ser veldig bra ut. Men når du har kjøpt det så kan du installere det på en annen PC hvis det ikke finker på din. Men du kan ikke være logget på samme konto to steder samtidig, selvfølgelig :)

Ok. :)

 

Jeg har bare tre svake PC'er, dette er den beste jeg har. Tror ikke jeg gidder kjøpe en kraftigere bare for å teste WoW.

 

Takk for info :)

Lenke til kommentar

Wow er et MMO, massive multiplayer online game.

Det kan ikke spilles offline fordi det er ikke et offline spill.

Wow koster vel en hundrelapp i måneden.

Samme som de aller fleste mmo.

Sett bort i fra eventuelle free to play mmo da.

 

Og eg tror nok du kommer til å slite med å drive wow og andre spill på den bærbaren din.

Det blir langt fra optimalt i allefall.

Lenke til kommentar

 

 

Ok :) takk for oppklaringen folkens, jeg har ikke spilt PC spill siden sikkert 1999 så hadde ikke peiling på dette, da jeg kun har brukt CD/DVD med spill på og husker ikke noe med nøkler ;)

Steam er enkelt derfor er det dyrt, ofte er den fysiske plata billigere, dette gjelder ikke bare steam, men ganske generelt om du kjøper WOW eller elder scroll online er dette dyrere i deres egen butikk der de beholder alle pengene selv siden det er enkelt og mange ikke tenker på eller gidder å lete etter gode tilbud.

Men som andre sier Steam har mye tilbud.

Ok :)

 

Jeg finner ikke world of warcraft når jeg søker inne i steam. Men kan jeg kjøre WOW på min samsung ativ book 9 lite bærbar-PC med 1,4 Ghz AMD prosessor, windows 10 og 4 GB RAM?

 

 

Forresten, jeg ser at hvis jeg kjøper ett av world of warcraft spillene for PC på platekompaniet så får jeg "en måneds spilletid". Betyr det at man må betale avgift for å spille online? Kan det spilles offline? Og hvor mye må man betale i måneden for å spille online i så fall?

 

WOW må spilles online da det er et MMO, det har også månedsavgift, få MMO har det i dag men WOW har. 

Aner ikke om du kan spille det på den pcen, det kan andre svare på. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Ok :) takk for oppklaringen folkens, jeg har ikke spilt PC spill siden sikkert 1999 så hadde ikke peiling på dette, da jeg kun har brukt CD/DVD med spill på og husker ikke noe med nøkler ;)

Steam er enkelt derfor er det dyrt, ofte er den fysiske plata billigere, dette gjelder ikke bare steam, men ganske generelt om du kjøper WOW eller elder scroll online er dette dyrere i deres egen butikk der de beholder alle pengene selv siden det er enkelt og mange ikke tenker på eller gidder å lete etter gode tilbud.

Men som andre sier Steam har mye tilbud.

 

Ok :)

 

Jeg finner ikke world of warcraft når jeg søker inne i steam. Men kan jeg kjøre WOW på min samsung ativ book 9 lite bærbar-PC med 1,4 Ghz AMD prosessor, windows 10 og 4 GB RAM?

 

 

Forresten, jeg ser at hvis jeg kjøper ett av world of warcraft spillene for PC på platekompaniet så får jeg "en måneds spilletid". Betyr det at man må betale avgift for å spille online? Kan det spilles offline? Og hvor mye må man betale i måneden for å spille online i så fall?

 

WOW må spilles online da det er et MMO, det har også månedsavgift, få MMO har det i dag men WOW har. 

Aner ikke om du kan spille det på den pcen, det kan andre svare på.

 

De fleste populære mmorpg krever subscription. Mindre populære mmo krever ikke subscription men er i gjenngjeld ofte p2w. 

 

Populære mmo som har mistet en stor del av spillebasen sin fjerner ofte subscription i håp om å tiltrekke seg flere spillere.

 

Anbefaler mmorpg med subscription da dette bidrar til flere patcher, og oppdateringer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...