Gå til innhold

Kan man forebygge valker med denne måten?


Kim1111

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du har valker, bør du ha ett daglig kaloriunderskudd.

 

Dersom du ikke har valker, bør du hatt kaloribalanse.

Joda, men hjelper ikke å gå ned i kalorunderskudd om du har en slapp kropp. Du vil kanskje bli mindre, men valkene er der ennå. Har gått ned 6 kg på kaloriunderskudd, men valkene er ennå der.

 

Derfor jeg lurer på om noen har hørt om den måten som er nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar

Hvis du har gått ned i vekt, vil du ha løs hud. Denne vil trekke seg sammen på sikt, så jeg vil tro vedkommende som har oppdaget dette "trikset" har vært i denne situasjonen, lagt to og to sammen og fått fem. 

Trekke seg sammen på sikt?

 

Du mener med andre ord at denne metoden er tull?

Lenke til kommentar

Når du sier valker så tenker jeg på magefett, mens det høres ut som du har slanket bort valkene, og sitter igjen med løs hud.

 

Som Isbilen sier, så vil noe trekke seg sammen over tid, huden er elastisk begge veier. Mens har man hatt veldig overvekt, og veldig mye løs hud etter slanking så er kirurgi eneste mulighet til å bli kvitt "foldene" med hud.

Lenke til kommentar

Når du sier valker så tenker jeg på magefett, mens det høres ut som du har slanket bort valkene, og sitter igjen med løs hud.

 

Som Isbilen sier, så vil noe trekke seg sammen over tid, huden er elastisk begge veier. Mens har man hatt veldig overvekt, og veldig mye løs hud etter slanking så er kirurgi eneste mulighet til å bli kvitt "foldene" med hud.

Valkene og magefettet er der ennå ja. Bare gått ned i kg. Er slank til vanlig. 79 kg og 186

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...