Gå til innhold

Sannheten om vår natur. live og døden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har lest en revolusjonerende bok om sannheten om livet.

 

Jeg har lest bøker og sett dokumentarer om sannheten om livet mange ganger. Alt fra bakterier til løver til dinosaurer til ----->

 

Tviler på at det har kommet en bok som er revolusjonerende, da hadde vi hørt det fra en av de seriøse nettstedene der de driver med slik.

 

Du får ta å gi et sammendrag eller laste opp en PDF eller et tekstdokument. Lete rundt etter noe du reklamerer for er ikke interresant. Når man reklamerer på nett skal kunden være et klikk unna produktet ;)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har lest en revolusjonerende bok om sannheten om livet. Jeg annbefaler alle å lese den.

​Alt i boka er basert på bevis og naturen vår. Derfor skiller den seg ut og er veldig relevant.

 

Om du er inntressert i å lese den bare søk "truth contest" på google. så finner du den.

Ser at du har to innlegg her, og begge var for å promotere en bok full av løgner... Hva r du egentlig, en nyfrelst jesus fantast som har fått det for deg at du ikke er så idiotisk om du klarer å verve flere jesus fantaster?

 

Prøv å forholde deg til hva som mest sannsynlig er sant i steden for å promotere rene løgn bøker du... Kikket litt på denne boka i går og det går ganske klart frem at feil nummer en er at forfatteren faktisk tror at bibelen er helt sann og stemmer ned til minste punktum... Men bibelen stemmer ikke og det VET vi så da blir dette han presenterer en "revolusjon" i løgn som står på toppen av bibelsk løgn og det eneste "revolusjonerende" i det er at folk faktisk ikke gidder å sjekke sannhets gehalten i hva de tror på og derfor tar slike bøker som rå fisk... 

 

Gjør en grundig sjekk ov bibelen og historien til bibelen og det vil fort gå opp for deg at du her promoterer verdens største og mest gjentatte løgn... 

Lenke til kommentar

 

Hei. Jeg har lest en revolusjonerende bok om sannheten om livet. Jeg annbefaler alle å lese den.

​Alt i boka er basert på bevis og naturen vår. Derfor skiller den seg ut og er veldig relevant.

 

Om du er inntressert i å lese den bare søk "truth contest" på google. så finner du den.

Ser at du har to innlegg her, og begge var for å promotere en bok full av løgner... Hva r du egentlig, en nyfrelst jesus fantast som har fått det for deg at du ikke er så idiotisk om du klarer å verve flere jesus fantaster?

 

Prøv å forholde deg til hva som mest sannsynlig er sant i steden for å promotere rene løgn bøker du... Kikket litt på denne boka i går og det går ganske klart frem at feil nummer en er at forfatteren faktisk tror at bibelen er helt sann og stemmer ned til minste punktum... Men bibelen stemmer ikke og det VET vi så da blir dette han presenterer en "revolusjon" i løgn som står på toppen av bibelsk løgn og det eneste "revolusjonerende" i det er at folk faktisk ikke gidder å sjekke sannhets gehalten i hva de tror på og derfor tar slike bøker som rå fisk... 

 

Gjør en grundig sjekk ov bibelen og historien til bibelen og det vil fort gå opp for deg at du her promoterer verdens største og mest gjentatte løgn... 

 

 

jaja det er tydelig at du ikke har lest noenting av den..

Lenke til kommentar

 

Hei. Jeg har lest en revolusjonerende bok om sannheten om livet. Jeg annbefaler alle å lese den.

​Alt i boka er basert på bevis og naturen vår. Derfor skiller den seg ut og er veldig relevant.

 

Om du er inntressert i å lese den bare søk "truth contest" på google. så finner du den.

Ser at du har to innlegg her, og begge var for å promotere en bok full av løgner... Hva r du egentlig, en nyfrelst jesus fantast som har fått det for deg at du ikke er så idiotisk om du klarer å verve flere jesus fantaster?

 

Prøv å forholde deg til hva som mest sannsynlig er sant i steden for å promotere rene løgn bøker du... Kikket litt på denne boka i går og det går ganske klart frem at feil nummer en er at forfatteren faktisk tror at bibelen er helt sann og stemmer ned til minste punktum... Men bibelen stemmer ikke og det VET vi så da blir dette han presenterer en "revolusjon" i løgn som står på toppen av bibelsk løgn og det eneste "revolusjonerende" i det er at folk faktisk ikke gidder å sjekke sannhets gehalten i hva de tror på og derfor tar slike bøker som rå fisk... 

 

Gjør en grundig sjekk ov bibelen og historien til bibelen og det vil fort gå opp for deg at du her promoterer verdens største og mest gjentatte løgn... 

 

 

forfatteren tror ikke på bibelen bokstavelig er du crazy bananas eller

Lenke til kommentar

 

 

jeg vet det. men budskapet som bibelen sier at han sa er fremdeles relevant

Er hva Harry Potter sa eller Frodo i ringenes, to helt klare oppdiktninger, også relevant? 

 

Hvis nei, hvorfor ikke?

 

 

 

jaja det er tydelig at du ikke har lest noenting av den..

 

Leste nok til å se at fyren bak boka mest annsynlig er en semi eller hel religiøs nut som faktisk tror at oppdikningen i kristendommen er relevant...

 

 

 

 

forfatteren tror ikke på bibelen bokstavelig er du crazy bananas eller

Så han tror altså ikke på jesus? For det burde han  så fall ikke gjøre... Så hvorfor nevne en ren oppdiktet fiktiv person da ? Hentet fra bibelen, som er det eneste stedet som omtaler jesus, som JK Rawlings bøker er de eneste som nevner harry potter også videre... 

Lenke til kommentar

 

Hentet fra bibelen, som er det eneste stedet som omtaler jesus,

 

Bibelen er ikke det eneste stedet som omtaler Jesus ;)

 

Å? Du sikter kanskje til josefius? Vel, det er mest sannsynlig at det som josefius skrev er tillagt av en kristen som også fant ut at historien om jesus var syltynn og dermed forfalsket det hele... 

 

Det er i dag temmelig enighet om at bibelen faktisk er det eneste stedet der jesus er helten... Ingen andre kilder sier en dritt om fyren, noe som er temmelig rart, i og med hva han i følge bibelen gjorde... En skulle tro at noen hadde skrevet noe om denne fantatiske fyren, men nei.. Så er han oppdiktet? Temmelig sikkert at jesus er oppdiktet... Hva han sa og gjorde er temmelig sikkert (ingenting er HELT sikkert..) en oppdiktning ... Og religiøses menns fantasier i hva han sa... Jesus i bibelen a ingenting som ikke var ytret før, vi vet dette også i deg... Den gyldne regelen ble ytret over tusen år før jesu liksom ble født (som heller ikke var 24 desember, slik kirken har løyet om i århundrer...)

 

Så at jesus er oppdiktet er det liten tvil om... Alt han sa er ihvertfall oppdiktet, da ingen klarer å huske hva som ble sagt femti år etter at det ble ytret ordrett... Så bibelen juger om så mye og, viser det seg, er for det aller meste jug. 

Lenke til kommentar

Koranen omtaler vel jesus? Og når du nevner josefius så kan en vel i samme slengen nevne Tacitus.

 

Koranen? Den ble jo skrevet sånn ca 600 år etter denne Jesus (iflg Bibelen) skal ha levd. Og både Islam, kristendommen og jødedommen er abrahamittiske religioner med en del felles opphav, skikkelser og kilder, men hvor man tolker disse ulikt.

 

Tacitus måtte jeg google, og han var angivelig født i år 55, noe som er et par tiår etter Jesus død. Ergo, verken Koranen eller Tacitus er kilder fra når Jesus levde. De er altså ingen direkte vitner til noe som helst hva gjelder Jesus eksistens eller hans gjerninger/mirakler.

 

Uansett, det er et så enormt sprang fra å eventuelt bevise Jesus eksistens til å påstå at han var en allmektig sin sønn og utøvde mirakler, at det egentlig spiller liten rolle for meg hva gjelder kristendommens totale mangel på troverdighet.

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...