Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et økende fenomen i disse dager er at grupper av menn med sære fetisher lider av mangelsykdommer, etter at alle voksenbleieaktørene ble kjøpt opp av Mandiaper AS, og de fikk monopol på markedet, ble prisene skutt til værs som følge, og mange har sultet seg i desperate forsøk på å komme inn i babybleier i stedet.

 

Radiator, Hydraulikk, Orgasme

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Gro hadde persing time i dag, før hun drar så spiste hun havregrynsgrøt til frokost og gikk til dusjen å stelte seg før timen, så vasket hun håret meg feil produkt og fikk større problemer med falss.

 

(OBS: jeg leste feil. Jeg trudde det stod persinger i farta. Min feil, så det i etter tid at det ikke er det.)

 

Orgasme, trampoline, mengde

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Etter 3 år i skapet står endelig Viggo frem med lidelsen Vedvarende seksuell opphisselsessyndrom, noe som innebærer at han får en mengde orgasmer daglig, det har gjort at Viggo har blitt en sosial outcast og kan nesten ikke være med på noe fysisk aktivitet uten at det ender i klimaks, være det å sykle, kaste ball, hoppe på trampoline eller til og med å drikke kaffe.

 

Pyramide, Botox, Spaghettiwestern

Lenke til kommentar

Ingen visste hvorfor Trygleif gliste så bredt under middagen, men ingen visste at han ikke hadde spist mat på over ei uke, den rykende og ulovlig møre biffen var som en munnorgasme å regne for hans utsultede skrott.

 

Paraply, Tandemhopp, Jegergryte

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...