Gå til innhold

[Telenor] 30/30 passer for folk flest. For deg som surfer og streamer litt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den båndbredden passer helt normale familier også, men det kommer helt an på bruken. 1-2 pers: 30/30. 3-4: 60/60. 5-6: 100/100. 7-8: 150-200 mbit og 10+: 500/500.

 

Da går jeg ut fra at det er en knallgod router på linja og at hver bruker har i snitt 1 smart-tv, telefon, nettbrett og laptop. Bruk varierer mellom streamin av video, musikk og generelt normal bruk som mange andre i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den båndbredden passer helt normale familier også, men det kommer helt an på bruken. 1-2 pers: 30/30. 3-4: 60/60. 5-6: 100/100. 7-8: 150-200 mbit og 10+: 500/500.

 

Da går jeg ut fra at det er en knallgod router på linja og at hver bruker har i snitt 1 smart-tv, telefon, nettbrett og laptop. Bruk varierer mellom streamin av video, musikk og generelt normal bruk som mange andre i dag.

Lenke til kommentar

5/5 er mer en nok for de som kun bruker Internett på aviser og avogtil youtube. Naboen min er en 35 åring med bruket ovenfor og fikk et tilbud om 50/50 linje + ny router. noe som han kjøpte siden det var så bra (noe han neppe får brukt for med det første)?.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5/5 er mer en nok for de som kun bruker Internett på aviser og avogtil youtube. Naboen min er en 35 åring med bruket ovenfor og fikk et tilbud om 50/50 linje + ny router. noe som han kjøpte siden det var så bra (noe han neppe får brukt for med det første).

Hvis det er 2 brukere som streamer samtidig kan 5 blir litt i minste laget, men at folk generelt har linjer som knapt belastes er nok mest vanlig. Er jo kult å ha en kjapp linje. Selv har jeg 75/25 sånn ca og det går ca 50-70GB med trafikk i døgnet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke kritikken til TS. Hvilken uvitenhet er det Telenor spiller på? Jeg syns beskrivelsen er en rimelig antagelse.

 

Om du og din familie svetter foran Netflix på individuelle enheter i sommer skjønner vel du også at det stiller større krav? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...