Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Raskest mulig klamydiatest for mann (over 25) i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk Olafiaklinikken, de jobber med slike problemstillinger. Ser ut til at de har dropin også.

http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/olafiaklinikken_/Sider/Hva-Olafiaklinikken-kan-hjelpe-deg-med.aspx

 

Ser at de også har tilbud om hjemmetest av klamydia. http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/olafiaklinikken_/Sider/klamydia-og-mycoplasma.aspx

 

Anonymous poster hash: 2f372...888

 

Anonymous poster hash: 2f372...888

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bare hiv deg på meds med en gang. Klamydia teser er etter hva jeg forstår ikke så bra uansett, er du bekymret er det nok en god grunn til det. Da er det like greit å ta en kur.

 

hiv lol.

 

men seriøsen, hvordan får man tak i en kur sånn uten videre?

Lenke til kommentar

 

 

Det gjør du ikke. Ingen leger som skriver ut resept uten at du tester deg først.

Olafia har stengt hurtigtestingen for sommeren ser jeg.

 

Ganske normalt at de dropper tester og bare gir ut kur..

 

 

Du pleier å få kur altså? ;)

 

 

Nei jeg har faktisk aldri hatt behovet(som jeg vet om iallefall), men har en del kompiser som spiser det som om det skulle vært lørdagsgodt innimellom...

Lenke til kommentar

 

 

 

Det gjør du ikke. Ingen leger som skriver ut resept uten at du tester deg først.

Olafia har stengt hurtigtestingen for sommeren ser jeg.

 

Ganske normalt at de dropper tester og bare gir ut kur..

 

 

Du pleier å få kur altså? ;)

 

 

Nei jeg har faktisk aldri hatt behovet(som jeg vet om iallefall), men har en del kompiser som spiser det som om det skulle vært lørdagsgodt innimellom...

 

Du bruker vel bare salve, Salvesen...  :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

Det gjør du ikke. Ingen leger som skriver ut resept uten at du tester deg først.

Olafia har stengt hurtigtestingen for sommeren ser jeg.

 

Ganske normalt at de dropper tester og bare gir ut kur..

 

 

Du pleier å få kur altså? ;)

 

 

Nei jeg har faktisk aldri hatt behovet(som jeg vet om iallefall), men har en del kompiser som spiser det som om det skulle vært lørdagsgodt innimellom...

 

 

 

Det kan jo ikke være bra? det må jo være en grunn til at det er på resept og at man må ta en test først.

hvis ikke det var nødvendig kunne man jo bare ha kjøpt på apoteket etter man har hatt sex

Lenke til kommentar

 

 

 

Det kan jo ikke være bra? det må jo være en grunn til at det er på resept og at man må ta en test først.

hvis ikke det var nødvendig kunne man jo bare ha kjøpt på apoteket etter man har hatt sex

 

 

Slik jeg har forstått det er testene så usikre uansett slik at når en først har misstanke er det bedre å bare ta medisinene. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...