Gå til innhold

GUIDE: Slik installerer du Pokémon Go i noen få enkle trinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NaitsInTheDark: Pokémon Go er i utgangspunktet gratis (med mikrotransaksjoner inni spillet, om du ønsker å betale for ressurser), så selve installasjonen burde ikke behøve kortdetaljer, og gjorde det ikke da jeg gikk gjennom prosessen. Har du haket av for valget om å fortsette uten kortdetaljer? Det ligger inputfelter der, men du skal ikke trenge å bruke dem. Hvis den likevel klager, er det riktig app du forsøker å laste ned? Det har dukket opp veldig mange Pokémon-relaterte apper som forsøker å ri på popularitetsbølgen, og starter du prosessen ved å klikke på en kjøp-knapp vil nok kontoaktiveringen kreve at du legger inn kort i samme slengen.

 

Fabelaktig profilbilde, forresten!

 

Har prøvd å trykke 'kjøp' før jeg lager konto, da får jeg opp alternativ 'none' for å ikke registrere kort, men kommer forsatt ikke videre. Hvis jeg bare trykker opprett konto er alternativet "none" vekke og jeg må registrere et kort.

Skal være riktig app ja. Har fulgt linken til app store

Lenke til kommentar

 

Trenger vikelig mer Pokestops. Jeg er helt tom for pokeballs og ingenting jeg kan gjøre med det.

Whaat, hvor bor du? Jeg har sekken bokstavlig talt full av pokeballer, kan ikke plukke opp fler :S

 

Bor 10km unna nærmeste pokestop, er ikke ofte innom der de er. Hadde vært fint med en 2-5km unna for en gå, jogge eller sykkel tur. Har sendt inn support ticket med steder av interesse som kan bli pokestops, får håpe det blir noe av det.

 

Men må vel kjøre til en pokestop og sette med ned å fylle opp med pokeballs en dag.

Lenke til kommentar

Ser dårlig ut Skogslik for oss som ikke vil bli stående og se ut som noen komplette løker gitt :/ Tok med meg dette spillet på en runde i nabolaget og ut i skauen, hvor sistnevnte, ikke overraskende var helt ubrukelig.

 

Som skrevet i en annen tråd, det blir i hvertfall ikke meg som svir av batteriet mitt på dette her. Men så har jeg jo aldri vært fan av disse små dyrene, så ikke noe stort tap.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har lest artikkelen og sett videoen, men skjønner ikke hypen rundt Pokemon Go ennå. Man skal lete etter og "ta" noen virtuelle barnevennlige figurer i det virkelige landskapet. Er det dette som skal være morsomt? Eller er det noe konkurranse mot andre spillere eller er det noe annet i spillet jeg ikke har fått med meg? Hva er det som skal være gøy? Hva er det folk blir så engasjert av? Sorry, men skjønner virkelig ikke poenget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...