Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altså snøskredfare i Trondheim. I TRONDHEIM. Finnes ikke fjell her som kan gi snøskred. Så vi har kos oss med Extreme Weather og ingen bonus siden gen3 kom ut. Flott dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjørt rundt i Orkdal i dag, med samme styret. Det er særdeles glatt, så jeg ville ikke gått rundt, men å kalle det ekstremvær er å ta litt vel mye i. Er jo bare -7, også.

Satser egentlig på at det bare er en shabby placeholder, for jeg hadde noen timer med vær på fredag etter releasen. Var innom både snow og cloudy, og fikk fanget respektive pokémon, før det plutselig ble ekstremvær over hele linja.

Skrevet

Trist at "alt" vær over sommertemperatur i California regnes som "extreme weather". Får jo ingen bonuser, og det er helt vindstille og -5 ute. Satser på at de tuner den greia snart.

Også finner jeg nesten kun zigzagoon. Hvor er de 49 andre hen?

Skrevet

Har sett Poochyena, Zigzagoon, Cascoon, Shroomish, Mawile, Minun ,Gulpin og Spoink.

Hatt Partly Cloud hele helga bortsett fra fredag da var det Xtremt, fått ekstra dust på enkelte.

Som bonus en Lapras i egg.

Skrevet (endret)

Var rart å kikke ut vinduet på perfekt vindstille vintervær litt under 0 grader når det sto EXTREME WEATHER på pokemon ja..Jeg så bare masse Ziggy når jeg rusla rundt i Drammen et par timer på lørdag ettermiddag. Da var det Partly Cloudy.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

skal vi se hva slags vær pokemon sier i dag i Drammen..Det er vindstille, ingen snø, endel is på fortaueme og 5 minusgrader. Partly Cloudy ja..har bare sett PC og Extreme så langt. Og hva spawner rett utafor her? Tre Zigzagoon selvsagt. Men de kan i det minste evolves så er vel bare å grabbe dem med seg..

Endret av Bytex
Skrevet

Mye forskjellig her på Orkanger, også. Tok ikke på langt nær like mange som DJ_Dark, vel og merke, men så var jeg bare ute i noen timer. Ble vel kanskje 60, veldig mange Skitty, veldig mange interessante ting som hoppa ut av ballen og stakk av. Fikk i det minste en ny slange, og ei plantedame.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå, har det jammen vært stille i denne tråden...

Idag var det såkalt community day med Dratini event. Jeg fanget 82 stk, hvorav 5 shiny. Jeg hadde ingen shiny fra før, så gøy å få det. Den ene skal jeg evolve til Dragonite.

Flere som har vært ute på jakt idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...