Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex. Synes dette er noe som må prøves!Er en jente på 23. Hvordan går jeg frem? Jeg har ikke lyst på forhold. Bare sex. Hvordan hadde dere gått frem til å spørre en fyr du ikke kjenner så godt? Kan jeg si det på melding? Jeg er litt redd han viser det til venner. Vi bor stykke unna hverandre. Vil skrive en melding som tenner han skikkelig. Forslag???

 

Anonymous poster hash: 88fe9...6b1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig i at første kontakt burde inneholde sex hvis du ønsker å tenne han ordentlig, det med å være for sjenert til å si hva man egentlig vil er bare usexy.. "se film?" når man egentlig vil spørre "knulle?" er noe sjenerte folk driver med. 

 

Det er jo sommer så hvilken bedre tid enn å fortelle han at du kommer til å ha på deg skjørt uten truse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart, men det var et faktum at hun ikke ville han skulle vise det til venner var det ikke? Da kan meldingen "knulle?" være litt i faresonen :) Om de i tillegg ikke kjenner hverandre så godt er det ikke et minus å gå litt roligere frem, bedre å være sexy i person enn på melding til en du ikke kjenner, men hei det er bare meg.

Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor, her. Jeg har heller aldri hatt tilfeldig sex. Jeg syns det er vanskelig å finne noen jeg føler meg trygg nok på. Derfor ingen hittil. På sett og vis er det vel bra at jeg ikke lar hvem som helst slippe til, men iblandt skulle jeg ønske jeg bare kunne drite i det og ha det litt moro

Endret av Zoot Allures
Lenke til kommentar

Fra spøk til alvor, her. Jeg har heller aldri hatt tilfeldig sex. Jeg syns det er vanskelig å finne noen jeg føler meg trygg nok på. Derfor ingen hittil. På sett og vis er det vel bra at jeg ikke lar hvem som helst slippe til, men iblandt skulle jeg ønske jeg bare kunne drite i det og ha det litt moro

 

I følge NRK er nordmenn de som har flest tilfeldig sex i løpet av et menneskeliv. Med tanke på dette, er dette langt ifra unormalt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

TS Her

 

Takk for så mange flotte svar  :)

Han bor ett stykke unna meg. Det vil si 2 tm. Tror dere han vil gidde å kjøre så langt?

 

Anonymous poster hash: 88fe9...6b1

 

Ja.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex. Synes dette er noe som må prøves!Er en jente på 23. Hvordan går jeg frem? Jeg har ikke lyst på forhold. Bare sex. Hvordan hadde dere gått frem til å spørre en fyr du ikke kjenner så godt? Kan jeg si det på melding? Jeg er litt redd han viser det til venner. Vi bor stykke unna hverandre. Vil skrive en melding som tenner han skikkelig. Forslag???

 

Anonymous poster hash: 88fe9...6b1

 

Er du helt sikker på at det er noe du vil? mange som tror de er klare for random sex men ender opp med følelser og klarer ikke å holde seg til avtalen.

 

Bare send meldinger med han og prøv å få frem at du er tent på han så er det første i boks. Resten må du nok bare skrive rett ut "jeg er ikke interessert i et forhold og vil holde dette hemmelig om det er greit for deg?" For hvis du ikke sier dette vil det være mye forvirring fram og tilbake. Si ting rett ut og se om han har lyst.

 

Selv har jeg sagt nei noen ganger til dette fra jenter, men det hadde ikke noe med de å gjøre. Er bare at jeg ikke synes sex med en partner jeg ikke er interessert i på den måten er noe for meg. Så det kan hende han sier nei, men sjansen er vel ikke stor for at det skjer :)

 

Lykke til !

Endret av DerpBoy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...