Gå til innhold

Pokemon Go til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har Android søker du bare etter Pokemon Go .apk på google, om du har iOS så må du opprette en bruker med tilhørlighet i enten USA, Australia eller New Zealand :) (Om de finner ut at du gjør det, er risken stor for at telefonen din blir bannet fra spillet da)

 

Kan du vise til kilden som sier at "risioen er stor for at du bli bannet"?

 

Synes dette høres særdeles merkelig ut.

Sjansen er derimot stor for at de som roper om banning rett og slett ikke får koblet til serverne på grunn av enorm pågang. Serverne har vært nede i timesvis flere ganger, og dette er trolig grunnen til at enkelte mener de er bannet.

Jeg kan ikke se for meg at en spillutgiver banner folk fordi de ønsker å spille. Flere spillere betyr mer inntekt. Å banne spillere er som å si at man ikke ønsker å tjene penger.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man har fått mulighet til å spille pokèmon go før det har kommet til Norge. Og man har laget bruker og alt. Hva skjer når det egentilg blir tilgjengelig? Blir brukeren slettet? Eller blir den lagret på Google eller noe? Jeg har android og har spilt det litt og har lite lyst til å gjøre de samme igjenn...

Lenke til kommentar

Ettersom .apk er signert vil det mest mest sannsynlig bare være å oppdatere via Google Play når den kommer. Dette har jeg gjort flere ganger med blant annet Ingress, for å få versjon tidligere.

 

Pass forøvrig på at den ikke spør etter tilganger som ikke virker fornuftige, f.eks tilgang til bokmerker eller annet tull. Da er det mest sannsynlig en infisert .apk.

 

En troverdig kilde kan være apkmirror. Ligger egen artikkel på tek.no om hvordan du går frem. Legg merke til advarslene om riktig Download-knapp, så du ikke klikker på reklamegreiene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...