Gå til innhold

Bytte Xbone mot PS4


Anbefalte innlegg

Jeg vil da bytte inn min xbone mot en ps4, da jeg aldri bruker min xbone og vil ha ps4 for exclusivene og som en blu.ray spiller.  :w00t:

 

Lurer litt på hva slags ps4 man bør kjøpe, har hørt det kommer en ny versjon, bør jeg eventuelt vente på den eller? :hm:

 

Kan jeg f.eks bytte inn min xbox one med 4 spill på Gamestop og få en ps4 mot at jeg betaler litt?  :hmm:

 

Setter pris på hjelp, og gjerne anbefal noen spill og eller tips til tilbehø rnår man kjøper ps4, hadde xbox 360 så vet ikke så mye om playstation nå, hadde kun ps1 og 2

 

:)  :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ratchet & Clank er det jeg kjøpte PS4 for, hva eksklusivitet angår, men nå når jeg vurderte å bytta fra PS4 til Xbone så stoppet det meg at One Man's Sky ikke kommer til Xbone, så det er jo en til i boka til PS4. Ellers er Infamous Second Son et eksklusivt spill jeg kan anbefale. 

 

Innbyttepris kommer vel veldig an på hva du har av Xbox om du skal bytte inn. Så på xbone-priser da jeg vurderte å bytte, og da fant jeg 1800 for 500GB versjon opp i 3500 for elite bundle - elite controller og 1TB SSHD. Har du den billigste må du nok regne med et klekkelig mellomlegg da den billigste PS4 starter på 3k. 

 

Kommer en PS4 Neo mot slutten av året, som visstnok skal være en slags mellommodell - PS4.5. Playstation VR kommer jo også senere på året. Hvorvidt det er verdt å vente kommer an på deg, er jo ikke rett rundt hjørnet. 

Lenke til kommentar

 

Ratchet & Clank er det jeg kjøpte PS4 for, hva eksklusivitet angår, men nå når jeg vurderte å bytta fra PS4 til Xbone så stoppet det meg at One Man's Sky ikke kommer til Xbone, så det er jo en til i boka til PS4. Ellers er Infamous Second Son et eksklusivt spill jeg kan anbefale. 

 

Innbyttepris kommer vel veldig an på hva du har av Xbox om du skal bytte inn. Så på xbone-priser da jeg vurderte å bytte, og da fant jeg 1800 for 500GB versjon opp i 3500 for elite bundle - elite controller og 1TB SSHD. Har du den billigste må du nok regne med et klekkelig mellomlegg da den billigste PS4 starter på 3k. 

 

Kommer en PS4 Neo mot slutten av året, som visstnok skal være en slags mellommodell - PS4.5. Playstation VR kommer jo også senere på året. Hvorvidt det er verdt å vente kommer an på deg, er jo ikke rett rundt hjørnet. 

Hmmm.

Takk for gode tips, skal ringe gamestop og spørre hvor mye jeg får for alt sammen :)

Lenke til kommentar

 

Dere er spillet 7 Days to Die  :) et bra spill.

Bra spill, men fremdeles fryktelig mye som må patches og fikses på før det blir optimalt å spille.

 

Takk :)

 

 

 

Dere er spillet 7 Days to Die  :) et bra spill.

Bra spill, men fremdeles fryktelig mye som må patches og fikses på før det blir optimalt å spille.

 

spillet er jo enda bare i alpha, så regner med mye vil bli fiksa etter hvert, men gøy spill både i coop og alene

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...