Gå til innhold

TV2 og fremtiden. Hvilken fremtid?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

For å gå rett på sak: hvor lenge kan TV2 fortsette som de gjør, med å sende lineær reklameavbrutt TV?

 

Inntektene faller, folk slutter, titterne blir eldre og uinteressante for annonsørene mens programmene har blitt til en ren innavl der gamle konsepter og ansikter resirkuleres til det kjedsommelige. Legg så til at ca 50 % av tiden foran skjermen består av fyllkalk, fanfarer, reklame, egenreklame, "dette skjer etter pausen" og dette skjedde før pausen. Nyhetsankerne sliter med å snakke, og de jævla vestlandsdialektene skjærer i øret.

 

Hvor lenge kan dette vare, folkens?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting har gått mer og mer over på On-Demand og TV2 (+ de andre) satser hardt på det etter hva jeg vet. Tradisjonell TV vil nok dø snart'ish, men jeg tror ikke kostnadene der øker så de vil nok bruke lang tid til å fase ut ting. Bare du kommer til 50-tallet så er det mange som "ikke klarer" og/ eller ikke vil bruke On-Demand, min mor inkludert :p

Lenke til kommentar

Lurer på hva som vil skje med hotel cæsar når det forsvinner på norske tv skjermer i 2017.

Da må folk bruke tv2 sumo istedenfor.

 

Egentlig gjør det ingen ting for meg så sant tv2 sumo ikke blir dyrere.

Men blir de dyrere blir det ikke noe av.

Lenke til kommentar

Samtidig fyller de opp betalkanalene sine med reklame også, man betaler over 400 kr mnd for å se PL fotball, så fyller man opp pausene med reklame i stedet for gode analyser ?

Samtidig kjører de en ekstremt ustabil streaming tjeneste tv2sumo. De ber om bråk, inntektene deres vil stupe i tiden fremover. Når man betaler ufattelige summer for fotball, og ikke klarer å levere et bedre produkt for den prisen de selger det til ? Da kommer konkursen rasende i mot. 

Lenke til kommentar

For å gå rett på sak: hvor lenge kan TV2 fortsette som de gjør, med å sende lineær reklameavbrutt TV?

 

Inntektene faller, folk slutter, titterne blir eldre og uinteressante for annonsørene mens programmene har blitt til en ren innavl der gamle konsepter og ansikter resirkuleres til det kjedsommelige. Legg så til at ca 50 % av tiden foran skjermen består av fyllkalk, fanfarer, reklame, egenreklame, "dette skjer etter pausen" og dette skjedde før pausen. Nyhetsankerne sliter med å snakke, og de jævla vestlandsdialektene skjærer i øret.

 

Hvor lenge kan dette vare, folkens?

 

 

Inntil noen lager noe som er så hinsides mye bedre at ingen gidder å se på det gamle sølet lenger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Se bare på millenials generasjonen, de ser såvidt på TV. 

 

youtube, netflix etc og andre internett sider er fremtiden. 

 

internasjonale aktører kommer til å ta over det meste

 

helt greit for meg, da opplegget til kanaler som TV2 er gått ut på dato for lenge siden. 

 

akkurat som bilmerker, antallet blir bare mindre og mindre, hvor de suksessfulle blir bare større og større

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...